Tfosheim Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Priskutt på Celeron i august Intel vil ønske AMD sin Sempron-prosessor velkommen ved å kutte prisene på sine egne budsjettprosessorer og med å lansere Celeron D 340. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Blir interessant å se hvordan Celeron D vil yte iforhold til Sempron. Har litt tro på de nye celeronene faktisk! Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Celeron D yter jo faktisk overraskende bra i følge denne artikkelen hos AnandTech. Nå gjenstår det å se hvordan Sempron vil yte i forhold til denne Prescott baserte prosessoren. Jeg har i hvertfall tro på den nye Celeron D serien. Det eneste må være prisen som foreløpig er noe høy i forhold til tilsvarende AMD prosessorer. Lagt til: Prosessoren skal visst nok også være god til overklokking, i følge X-bit Labs. Endret 5. juli 2004 av azone Lenke til kommentar
Same- Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet. Helt enig.. De burde byttet navn.. Om jeg noen gang trenger en lavpris prosessor vil jeg holde meg unna noe med navnet "celly" Om den yter omtrent likt og er priset omtrent likt som sempron. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Håper ikke Intel kommer til å droppe prisene for mye for AMD har ikke samme kapasiteten, og penge reserver som Intel har. Dette ser bra ut for intel. Det var mange som for ikke lenge siden dømte Intel ned og sønder angående CPU virksomheten derres. De ser ut til å ta kraftig feil. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet. Helt enig.. De burde byttet navn.. Vi her inne burde være de første til å endre en slik holdning til et "merkenavn" når produktet bak blir forrandret. Fordi jeg synes K7/K75 "Athlon" var noen skranglete greier går jeg ikke rundt å innbiller folk at det samme også gjelder nye Athlon'er (K8). Utenfor forumet (dvs mamma, pappa, besteforeldre, naboer) så spiller det jo liten rolle, de er av oppfattningen at gamle Celeroner var helt ok likevel (som de fleste har de ikke noe holdepunkt for å bedømme likevel). Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm ser at de yter ganske greit. Men de burde ikke blitt kalt Celeron pga ryktet. Helt enig.. De burde byttet navn.. Vi her inne burde være de første til å endre en slik holdning til et "merkenavn" når produktet bak blir forrandret. Fordi jeg synes K7/K75 "Athlon" var noen skranglete greier går jeg ikke rundt å innbiller folk at det samme også gjelder nye Athlon'er (K8). Utenfor forumet (dvs mamma, pappa, besteforeldre, naboer) så spiller det jo liten rolle, de er av oppfattningen at gamle Celeroner var helt ok likevel (som de fleste har de ikke noe holdepunkt for å bedømme likevel). Blir fortsatt litt annerledes for meg som har grilla en kamerat som kjøpte seg celly Kan bare ikke kjøpe det da. Men jeg tar poenget ditt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå