crauzer Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hoppsann alle glupe klokkere Har et digert personlig problem med professor'n min så.. da må noen tenke lure tanker og skrive tilbake Den vil kun kjøre på 2*100 mhz fsb og multiplier 11.5. Det er jo langt under det den skal greie:S Prosessoren er en 333 MHz Barton med 512 kb L2. Noen som har en glup løsning her? Maskinen starter ikke hvis jeg presser fsb over 133. går veldig ustabilt på 133, og må derfor helt ned i 100-110 for å få det stabilt. Multipliern går heller ikke å endre.. da låser alt seg igjen :S HJeeeeelp Professor'n min er kjip og teit og dum og blææ hehe! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hoppsann alle glupe klokkere Har et digert personlig problem med professor'n min så.. da må noen tenke lure tanker og skrive tilbake Den vil kun kjøre på 2*100 mhz fsb og multiplier 11.5. Det er jo langt under det den skal greie:S Prosessoren er en 333 MHz Barton med 512 kb L2. Noen som har en glup løsning her? Maskinen starter ikke hvis jeg presser fsb over 133. går veldig ustabilt på 133, og må derfor helt ned i 100-110 for å få det stabilt. Multipliern går heller ikke å endre.. da låser alt seg igjen :S HJeeeeelp Professor'n min er kjip og teit og dum og blææ hehe! Professor ? Kanskje resette biosen elns Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 professor = cpu hehe.. Nei.. resetting hjelper ikke.. Standardoppsettet er 100 mhz fsb og 11.5 multiplier. Er det eneste som vil fungere... hmm! Flere forslag? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 kanskje være så smart at du forteller oss samtidig hvilket hovedkort du har da.. det kan jo hjelpe litt.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hvordan er det med varmen? Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 hovedkort = MSI KT6 DELTA-FISR varmen er 52 grader <-- gnaske høyt til å kjøre på så lav temp? Men har en ganske bra kjøler (trodde jeg) Er no lignende den fra microplex (silent twin.) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Satt kjøleren på rett vei?? Den skal jo kjøre 166x11.5 til vanlig! Lenke til kommentar
crauzer Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ja.. Kjøleren sitter som et skudd =) hehe.. Tenkte jeg skulle ta fra hverandre hele dritten en dag å se om det virkelig er en XP2600 prosessor jeg har.. (Står at d er d på kvitteringa fra komplett) Begynner jo å tvile litt! 166*11.5 kan du bare drømme om foreløpig hehe.. Da er det svart skjerm ikkeno mer.... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå