HEE Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Ja. da har jeg gått til anskafelse av dette spillet! virket så bra måtte bare se hvordan det var.. men får instalerte det skal starte det opp så kommer det bildet av flyet og det bare står der akkurat som en desktop bakgrunn komme ikke videre lissom... hva er galt ? så søkte jeg litt rundt og fant dette Microsoft Flight Simulator 2004 - Flickering or corrupted text in the help menu This issue affects the following configurations: RADEON 9700 series and RADEON 9800 series of products Microsoft Flight Simulator 2004 Some users have reported that scrolling through the game menus will result in flickering or corrupted text. Flickering may be noticed during game play as well. men har dette noe med oppstarten og gjøre da ? kjønner ikke dette helt jeg.. jeg som hadde gledet meg og leke meg med slike fly og greier.. edit: specs radeon 9700 pro (shappire) 1,5 ghz. windows xp sp1 og dx 9b og catalyst 4.6 Endret 5. juli 2004 av HEE Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei. Høres merkelig ut. Men besøk www.flightsim.no Der har gutta peiling på det. Besøk forumet der, så får du sikkert mer hjelp en her. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 FS2004 tar seg gjerne veldig lang tid under oppstart... så ta deg en kaffe eller noe, ikke avbryt oppstarten Lenke til kommentar
HEE Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) får ikke laget bruker der der har ferie ! EDIT: fikk denne meld her om dagen Your computer cannot currently use 3-D hardware acceleration. Software 3-D mode has been enabled. Some graphical features may not appear in software mode. Do you wish to see this message the next time Software 3-D mode is enabled? Endret 6. juli 2004 av HEE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå