kverna Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei! Satt å så på fotball kampen igår, en kjedelig sådan. Og da så jeg at de brukte is spray når en spiller var skadet.. Kan dette brukes som kjøling ? Ikke som permanent kjøling men bare for å skjekke hvordan temperaturene blir ? Vil det ha hensikt ? Takk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 vil jo gå det ja, men tørris er vel greiere... Du får jo kondenstrøbbel og slik Lenke til kommentar
eiD Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 det vil gå fint det ja... men hensikt har det nok ikke blir nok litt vanskelig å kontrollere kondensen... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 trykkluft på boks funker også... snu den opp\ned så kommer det en veske som holder -70 C jeg kom ned i 3 C på cpuen når jeg spraya direkte på Kjøleblokka Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 det varte jo berre for nokon korte øyeblikk dette blir da.. noen dyre sekunders kjøling for å sei det sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå