KompleX Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Skal til å innstalere den nyeste Omega driveren, og så tenkte jeg at jeg skulle innstalere detta... Altså 9500 > 9700 Softmoden. Er det trygt? Kjører da standard kjøling, så det jeg er urolig for, er om kortet kommer til å bli for varmt. Kunne trengt noen tips. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er helt trygt det, du øker bare ant. pipelines. Men skal du klokke, bør du jo vurdere ny kjøler, eksempelvis VGA silencer rev 3 som og dekker minnebrikkene, og finnes på netshop.no Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Greit, da var det innstalert. Og alt funker bra så langt... Men det er en ting, jeg mangler innstillinger for Open GL og Direct 3D. Du vet der hvor man stiller inn AA/AF osv. Er dette normalt, eller har noe gått gæærnt her? En annen ting, må jeg aktivere noe, eller er kortet "ferdig modda" etter innstalasjonen? Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er helt trygt det, du øker bare ant. pipelines. Men skal du klokke, bør du jo vurdere ny kjøler, eksempelvis VGA silencer rev 3 som og dekker minnebrikkene, og finnes på netshop.no Vga silencer kjøler vel ikke minnebrikkene... I allefall gjør ikke min ver. 3 det.... kun gpu... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er helt trygt det, du øker bare ant. pipelines. Men skal du klokke, bør du jo vurdere ny kjøler, eksempelvis VGA silencer rev 3 som og dekker minnebrikkene, og finnes på netshop.no Vga silencer kjøler vel ikke minnebrikkene... I allefall gjør ikke min ver. 3 det.... kun gpu... beklager, min feil. Fikk høre fra en kompis at den gjorde det skjønner du. Han mente sikkert at det var vanskelig å sette på minnekjølere på begge sider, ettersom kjøleren faktisk går pent over minnet.. men ikke dekker det.. Ikke på min rev 2. Uansett en kjøler og anbefale ! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Den versjonen er bare nødvendig om du vil låse opp de ekstra "pipelines" , og forutsetter at du har et av disse kortene. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå