CarnbY Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Så raskt gjennom akamera.dk's test av Nikon Coolpix 5200, og reagerte på et par ting. Terningkast 3 for batterilevetid når man får tatt over 600 bilder? Testeren skriver selv at levetiden er bra i forhold til kameraets, og dermed batteriets, størrelse... Noe annet som er direkte feil er oppstartstiden. Dette kameraet er jo faktisk omtrent like raskt som IXUS i, til tross for zoomlinsa som må ut. Det tar selvsagt lengre tid om man tar med "velkomstskjermen", men den kan man jo slå av. Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hej Hvad angår terningekastet 3 fremkommer det ved en matematisk beregning. Men kan være, at jeg skulle have udtrykt mig anderledes.... :-). 3 er forøvrigt ikke nogetn dårlig karakter, men man ville kunne opnår en længere levetid ved at have brugt genopladelige AA-batterier, men det vil også gøre kameraet større, som jeg skriver i testen. Og det er formondentlig grunden til, man har valgt at forsyne kameraet med et lille genopladeligt litium ion batteri. Omkring målingen på opstartstíden har akamera sin testprocedure, som jeg følger til punkt og prikke, og resultaterne er derfor sammenlignelige med andre tests. Mvh Jens Hansen akamera.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå