Gå til innhold

FBnett provisjon kommentar fra Idar Vollvik ønskes


Anbefalte innlegg

Hei,

Har vært en fbnett forhandler og kan ikke si at jeg er helt fornøyd med dette.

 

Når jeg gikk inn på en kontrakt med mitt firma som fbnett/chess forhandler ble det sagt at vi skulle få 2-8% provisjon på kunder vi skaffet. Dette har aldri blitt gjennomført som planlagt. Vi har fått 8kr pr kunde vi har skaffet uavhengig av ringevolum.

 

For ca 1 mnd siden fikk vi melding om at dette konseptet ikke lenger skulle vedvare, til tross for at alle powerpoint presentasjoner som ble fremvist på fbnett.com skulle tilsi at dette var noe vi kom til og tjene penger på i mange år fremover, viste deg seg at dette skulle bli kortvarig.

 

Med det nye konseptet skulle vi nemmelig få 125 kr pr kunde, men at dette ikke hadde tilbakevirkende kraft. Dette betyr altså at jobben vi har gjort til nå med og skaffe kunder er bortkasta.

 

Ser at Chess er et veldig solid selskap med gode regnskapstall.

 

Dere har i flere tilfeller gitt bort større beløp til f.eks idol deltaker.

 

Men hva med oss forhandlere da? Vi har tydeligvis blitt helt glemt bort vi, vi har jo tross alt hjulpet Chess og skaffet dere masse kunder.

 

 

Det er sikkert flere andre forhandlere av fbnett her...hva er deres mening om dette tilbudet vi har fått av Chess/Fbnett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i samme båt, jobba hardt og trodde at jeg hadde skaffet meg en gjentagende inntekt. Men dessverre til ingen nytte... :thumbdown:

 

FBNett var den organisasjonen som skaffet Chess flest kunder, og hva er betalingen for det? - Jo, de stikker av med pengene vi har krav på, og gjør sin egen lommebok litt større.

 

Personlig så solgte jeg en god del abonnementer på nett og hadde en salgsside som mange selgere benyttet seg av, når jeg tok ned siden og sa hva jeg mente ble jeg "ekskludert" fra FBNett. Kan iallefall ikke logge inn på fbnett.com lengre.

 

Jeg blir så :realmad:, og litt :cry:

Lenke til kommentar

Det er vel bedre å sende Vollvik en mail om dette. Tror ikke han leser dette forumet for å svare på slike spørsmål.

Er det ikke FBNett som har inngått en avtale med dem, eller er det du personlig som har inngått en avtale med Chess om salg? Spørsmålet ditt bør sikkert rettes til organisasjonen du jobber/har jobbet for.

Lenke til kommentar
Der virker det som min konto her blitt sperret hos fbnett også. Får ikke logga inn værtfall. Dette kan da umulig være lovelig?

 

Man må jo få kunne si sin mening uten og bli utestengt?

Kommunister, de skifter passord til alle som er negative til at de stjeler lønna vår...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...