Protector Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 nå klikker jeg snart! jeg skjønner ikke detta her, på ALLE fps spillene jeg kjører direct3d me så funker ikke muscrollen min (logitech cordless)! jeg mener at jeg ikke får bytta våpen med den! med en gang jeg bytter til software eller opengl så funker alt som det skal, forutsatt at jeg får i gang konsollen på de spillene som har konsoll! er det meg det er noe galt me eller er dette nok et patetisk forsøk av microsoft på å få meg til å kjøpe ny mus som "støtter" direct3d! HAHA, jeg liker tanken! plzz har noen en løsning på detta siden machina mi ikke takler saftvare og åpengl så godt Lenke til kommentar
Protector Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Og ja... mens jeg husker det! jeg bruker de nyeste mouseware driverne og logitech itouch driverne fra logitech (såklart) muligens de som er på trynet? Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Muligens mouseware driveren ja. Prøv å avinstallere den. Hadde et problem med mousescroll i Ghost Recon. Avinstallerte mousewaren, og alt var vel. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jepp, avinstaller mouseware så forsvinner det problemet, men da forsvinner også evt tommelknapp. Men med litt fiksing og triksing får du til begge deler i spill Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg også avinstallerte (siste versjonen av) Logitech driverne, lot Win XP installere de driverne som passet, dermed funket scroll, tommelknappen og alt annet. No problemo. -P- Lenke til kommentar
Protector Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 ahh takk skal dekk ha! da tester jeg å avinstallere møkka! Lenke til kommentar
Protector Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Yess det funka! musa går treigt som en utedass i windows nå selv om jeg har speed på max men det driter jeg i så lenge jeg har scroll i alle spill att! detta har plaga meg uendelig lenge nå skavisee, er det noe mer jeg har blitt plaga me som noen klare å fixe for meg?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå