jrz Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Den gode gamle <center> tagen fra html er deprecated i xhtml. Hvordan får jeg frem samme effekten ? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Forsøk: <div style="text-align:center;"></div> Lenke til kommentar
jrz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 takk fjartan, men, den tagen gav ikke samme center som gode gamle <center> gav. blir litt mer til venstre faktisk.. hvorfor? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 takk fjartan, men, den tagen gav ikke samme center som gode gamle <center> gav. blir litt mer til venstre faktisk.. hvorfor? Fordi den kun sentererer tekst inni div-elementet ditt Lenke til kommentar
jrz Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 hva om jeg vil sentrere en hel side da? hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Artikkel om emnet. Trådstarter: Les alle postane du får som svar, du Her har du det, en gang til Endret 5. juli 2004 av arve87 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg bruker: #helesidendiv { margin:0 auto; } Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) body { text-align: center; } #wrapper { margin: 0 auto; text-align: left; } <div id="wrapper">Inni her skal alt som skal midtsilles på siden</div> EDIT: Liten feil der ja. Thx SirIce. Endret 5. juli 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå