Erling E. Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 I dag åpnet Blizzard for registrasjon til den europeiske beta-testen av World of WarCraft. Du og alle andre i denne verdensdelen er invitert med åpne armer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Ah! Dette har jeg ventet lenge på Endret 5. juli 2004 av hwknut Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 bra erling, den snarveien din i den andre posten...ja...den går ingen steder, man ender opp i samme gamle stengte posten Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Får ta spørsmålet mitt igjen her, da. Noen som vet hvor mange betatestere som vil bli tatt med? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ca. 1000. Nei helt seriøst så tror jeg ikke de har sagt noe antall enda. Det blir vel som i den amerkanske/koreanske betaen at de slipper inn fler og fler etterhvert. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 *registert* men hva i verden fikk dem til å komme på oversettelsen 'norwegian crown', greit nok at vi er rike men at vi alle er konger er litt vel far out da er det bare og sette seg bakover og håpe på å få bli med... Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 men hva i verden fikk dem til å komme på oversettelsen 'norwegian crown', greit nok at vi er rike men at vi alle er konger er litt vel far out Vel, en krone er en krone på alle språk har registrert meg så nå er det vel bare å krysse fingrene Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 men hva i verden fikk dem til å komme på oversettelsen 'norwegian crown', greit nok at vi er rike men at vi alle er konger er litt vel far out Vel, en krone er en krone på alle språk har registrert meg så nå er det vel bare å krysse fingrene Me to! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sånn! Da var meg selv, pluss 5-6 gode kamerater registrert. Får håpet samtlige kommer med, slik at vi kan få et forprang på de andre europeerne Lenke til kommentar
Blyfri Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ca. 1000. Nei helt seriøst så tror jeg ikke de har sagt noe antall enda. Det blir vel som i den amerkanske/koreanske betaen at de slipper inn fler og fler etterhvert. På registreringen stod det at "et par tusen"(oversatt ) skulle bli trekt ut men... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg registrerte meg litt tidligere idag. Regner ikke med at jeg blir valgt for å beta teste, ikke i begynnelsen i hvert fall. Men jeg håper så klart at jeg blir en av de første testerne. Lykke til til alle sammen som registrerer seg! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ca. 1000. Nei helt seriøst så tror jeg ikke de har sagt noe antall enda. Det blir vel som i den amerkanske/koreanske betaen at de slipper inn fler og fler etterhvert. På registreringen stod det at "et par tusen"(oversatt ) skulle bli trekt ut men... Er ikke så mye hvis mange millioner registrerer seg. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nå må vi vente i 3 uker til de heldige blir trekt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg