Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt ekstremt lei fjortisser som sitter og spiller cs på foreldrenes pc i 640x480 Software, og hyler og skriker: Eid, cheat, lol, n00b osv! Egentlig så suger de maksimalt!

En ting er sikkert. Desto bedre man er i CS, desto mindre lyd lager man :yes:

En annen ting er strømbrudd og nettverksproblemer. Det er irriterende! :realmad:

Ellers så er LAN parties en fin ting. :thumbup:

helt enig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det jeg hater på LAN er intetanende personer som kommer løpende til techavdelinga fordi de har sasser eller lignende.

Men det jeg hater mest er hvordan folk griser... har opplevd at folk har tetta dassen med en halv grandis, en mr lee sumo og en hel masse papir.

som sagt: små intentanende fjortiser har ikek no å gjøre på lan.

Endret av texaco
Lenke til kommentar
Hater LAN med IDIOTER som spiller CS og ikke noe annet.

Jeg også selve LANet som er nærheten av der jeg bor, fordi alle sammen spiller CS :p.

Hater du ALLE som spiller CS? Selv spiller jeg CS, og kan ikke akkurat gjenkjenne meg i de ganske så "ville" forklaringene deres..

Lenke til kommentar

Jeg også selve LANet som er nærheten av der jeg bor, fordi alle sammen spiller CS :p.

Hater du ALLE som spiller CS? Selv spiller jeg CS, og kan ikke akkurat gjenkjenne meg i de ganske så "ville" forklaringene deres..

Hater de som spiller CS døgne rundt og ikke klarer tenke på noe annet.

Lenke til kommentar

Det jeg hater med LAN er: Folk som skal drasse med seg halve rommet sitt, med høytallere store stoler osv.. så begynner jeg å bli lei av de cs frikene som gauler "gidd camp" "OGC!!1" "AIMBOT" osv.

bortsett fra det, så er LAN koskos =)

Lenke til kommentar

Hater de som spiller CS døgne rundt og ikke klarer tenke på noe annet.

Det er litt heavy. Selv må jeg ta meg noen pauser med musikk elller andre spill i blandt.

Lenke til kommentar
Men nå er jo cs 2 på vei med HL 2 da gutter !!! Gud som jeg gleder meg.. Spiller beta versjonen nå for tiden, kjempekoselig spill assA!!!!  :yes:  :cool:  :thumbup:  :w00t:

Helt enig. Kjempekoselig å løpe rundt å skyte folk i huet med awm :thumbup::p

Det heter Counter-Strike Source... Men det er gøy allikvell

Det jeg hater på LAN er når folk kommer bort og spør om jeg kan fikse DC++ for de eller om de kan kopiere CS 1.6 fra meg... :no:

....og

Når fjortisser sier de eier meg i CS, og når vi spiller bli jeg beskyldt for cheating fordi jeg eide dem... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det jeg hater på LAN er når jeg og kanskje 2-3 andre har vært og stelt i stand nettverk, bord, stoler, ja alt sammen, så kommer folket og roter som bare det, uten å bry seg om noe som helst.... for derretter å stikke av tidlig om morgenen å levne ALL ryddinga til 2 personer, det er kjipt! :(

Lenke til kommentar

hmm, syns at fjortiser skaper stemning på lan jeg :!:

d kjipeste på store lan er når d er en person som plutselig har fått sansen for din spillestil og henger over deg mens du spiller compo å slikt piss...

hadde et lan nettopp med meg og 4 venner hvos vi bare spilte på battle.net, d va driiiitkult :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...