Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som kritiserer musikken min.. fordi jeg liker techno, trance å sånt...

Sånne som meg :realmad: .

Som en vis men engang sa.

Tekno for tåper. Men alle har vel forskjellig smak, bare noen bedre enn andre :p

Ontopic:

Hater at folk søler på lan.

Lenke til kommentar

Skrev en liste for noen månder siden men dette fra et admin point of view:

Ikke akkuratt en hat liste men ting som gikk litt galt osv, så skrev den litt om:

- Hater folk som griser, søler, roter.

- Hater at alle kommer med en gang å lager lang kø.

- Hater lange hobby koblinger.

- Hater at strømmen går.

- Hater at folk tar mer plass enn de er fått tildelt.

- Hater at folk setter pc'n under bordet.

- Hater folk som spør om hjelp til ting som burde være allmenn kunnskap.

- Hater annlegg, høytalere.

- Hater at pcen som kjører storskjermene får artifacts.

- Hater dårlig organiserte compoer av compo crew.

- Hater kald / svidd pizza, varm cola, dårlig mat.

- Hater folk som er høy på pæra uten å være overtrøtt.

- Hater at det enten er for varmt eller for kaldt.

- Hater små garderober.

- Hater folk som ikke hører etter.

- Hater for mange filderele på en switch.

- Hater folk som beier seg ut bakover.

- Hater kø i kiosken.

- Hater at folk går der de ikke skal.

- Hater virus, hackere, nuckere osv.

- Hater øsete folk som må knuffe, springe rundt, krangle osv.

- Hater for lite folk med brannmur.

- Hater krøktere.

- Hater vinduer med skarp sol.

- Hater dårlig ventilering, lite oksygen.

- Hater at gateway detter ned.

- Hater forandringer av leieavtalen etterpå.

Ok, nå tar jeg ikke med mer lenger, for det er ikke mer under selve partye.

Men sist og ikke minst:

- Hater folk som kjøper en 52x brenner fra standen under lanet og putter en 4x cd inn i brenneren så den eksploderer og skylder på crew får å selge dårlig vare, og i tillegg lage en lang scene ut av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Når det blir lyst ute. Å sitte opp hele natta å spille også se at det blir lyst ute.

Creepy følelse.

Kjenner meg igjen der ja...

Det er ikke noe greit å se at det blir lysere og lysere!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ser her i noen av de første postene i dette innlegget at dere nevner ofte kjipe,plagsomme osv. fjortiser/drittunger.

Jeg er en såkalt "fjortis" (dvs 14 år) men eg prøver å styre unna"fjortis"-ordet.

Men poenget mitt er at ikke alle oss er slik. Dere fordømmer oss.

Jeg er fullstendig klar over at det er fullt av sånne teite fjortiser siden jeg tross alt går i klasse med fullt av dem.

Så i grunn så var meningen med dette innlegget at jeg ikke er en teit fjortis, bare en helt ålreit fyr som digger AC/DC, Liverpool, Brann og splinter cell 3 , og hater Rosenborg, Man U. , hiphop osv.

;)

Da er vi to!

Bare jeg heier på start og ManU. Jeg hører dessuten ikke så mye på AC/DC heller.

Lenke til kommentar

Hater å ha tatt et superman stup etter at sykkelen punkterte å sklir 5 meter på først grus og så ut på asfalt, og så gå på lan med verkende armer og bein.

Under LAN

-Folk som bruke gigantiske høytalere med idiot musikk, som ingen liker....

-griseri

-folk som er fulle

-høylytte spillere

-folk som søler brus utover PC'en

osv

Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Ser her i noen av de første postene i dette innlegget at dere nevner ofte kjipe,plagsomme osv. fjortiser/drittunger.

Jeg er en såkalt "fjortis" (dvs 14 år) men eg prøver å styre unna"fjortis"-ordet.

Men poenget mitt er at ikke alle oss er slik. Dere fordømmer oss.

Jeg er fullstendig klar over at det er fullt av sånne teite fjortiser siden jeg tross alt går i klasse med fullt av dem.

Så i grunn så var meningen med dette innlegget at jeg ikke er en teit fjortis, bare en helt ålreit fyr som digger AC/DC, Liverpool, Brann og splinter cell 3 , og hater Rosenborg, Man U. , hiphop osv.

;)

Da er vi to!

Bare jeg heier på start og ManU. Jeg hører dessuten ikke så mye på AC/DC heller.

da er vi 3

bare at eg liker sogndal fps rpg og stragi spell

Lenke til kommentar

Jeg har vært admin på flere små lan (20-60 deltakere) Det jeg hater mest er:

* Folk som klager så sinnsykt på nettverket.

Problemet er jo bare det at de er de eneste på hele raden og hele LANet som ikke har nettverk. Klager og syter høylytt og kommer bort og masser som noen gale. Ofte så funker det bare å gå bort og restarte PCen dems så er alt oppe. Skjønner folk som klager når nettverket er nede, men ikke når de klager flere ganger. Jobber ikke noe fortere av at folk slenger dritt.

* Besøkende som ikke har noe sted å drekke ølen sin.

Er alltid de besøkende som lager trøbbel. Kommer en haug med fjortiss pakk som bare er der fordi de ikke har noe sted å drekke. Betaler besøkspris, er der å fakker opp LANet i en to til tre timer og blir kasta ut. Kommer tilbake neste natt og gjør akkuratt det samme. SKAFF DERE ETT LIV!

* Vaktmestere som tror strømmnettet tåler alt.

Han vaktmesteren vi har snakka med når vi har arrangert lan har alltid forsikret oss om at alle sikringene holder. Hver gang har det spruta med sikringer i sikringskapet og folk whiner værre.

* Folk som whiner

Tro meg, det er forskjell på whining og klaging. De som klager er ute etter å si i fra om problemet og få det fikset så fort som mulig. De som whiner er bare ute etter å drite ut crewet og slenge dritt. Syntes bare det er morro når det ikke virker. Hender til og med at de drar hjem. Nesten like greit.

* Hærverk

Folk skjønner ikke at hærverk går ut over inngangspris og compopremier. De klager over inngangspriser mens de river ned brandslanger og pisser overalt utenfor doen.

* N00b som trenger hjelp av crewet for å starte et spill

Stadig vekk så kommer det helt ferske LAN folk på datapartyet. Det syntes jeg bare er kjempe bra! Bra at nye folk oppdager gleden ved data. Men hvorfor tror de at crewet er dems private guider? Det går da ann å spørre andre folk på LANet også. Er greit at de spør hvis crewet sitter på ræva og spiller, men ikke når de løper ræva av seg fordi strømmen har gått. Typisk sp.mål fra 1.5 dagene -"Kan du fikse console i CS?" AGH, så frustrerende!!!

* Kioskjenter som ikke gjør jobben

Varene i kiosekn er faktisk ikke så billige å kjøpe inn som folk tror. Sist så hadde vi varer for flere tusen kr. Når kiosk jentene ikke klarer å holde folk ute av kiosken fordi de er så kjekke, da blir en hver admin irritert! Det er en betalt jobb, ikke en sjekke plass!

* Folk som ødelegger for andre

Alltid noen som skal ødelegge for andre! Enten med å slenge dritt, hakcing, ødelegge soving og andre ting. Kunne de ikke brukt kreativiteten på noe annet? Er så driiiit kjedelig å måtte gå å rydde opp etter folk.

* Folk som cheater

Driter egentelig i om folk cheater selv, men skjønner at andre deltakere blir frustrerte. Dessuten så finnes det ikke noe værre en en compo finale der det laget som vinner blir annklaget for å ha cheata og du som crew må stå å avgjøre det hele.

* Folk som flytter på plassene sine

* Folk som stjeler

* Unger med Dell PCen til pappa

* Mogo porter på switchen

* Defekte TPer

* Folk som søler brus og ikke gidder å tørke opp etter seg

* Drita fjortisser

* Brødre som skal "ordne opp"

* Folk som kommer bare for å score på damer

* Frekke folk

Er noe av det værste jeg veit! Selv om kan kansjke er helt ny på LAN så trenger man ikke å få komentarer slengt etter seg selv om man stiller et dumt sp.mål. Svar heller pent at du ikke har tid til å hjelpe, eller prøv å hjelp. Lanet blir ikke noe bedre av at folk slenger dritt.

* Spill ingen kjenner

Noobs som absolutt skal linke på en demoversjon av et spill ingen har hørt om og drar hjem fordi ingen gidder å linke med dem. Det er jo lov til å prøve å være litt på lan og spille hva andre liker også da....

Men for all del, elsker å arrangere lan, og elsker å være på lan. Er utrolig morsomt! Er også morsomt i ettertid å snakke om alt det dumme som skjedde :D :D

Lenke til kommentar

Tullinga som maser på meg om att hæren min må komme uansett hvor dei er.

Folk som klager på att eg bruker en bestemt strategi for å vinne.

Folk me data med 200 RAM som absolutt skal hoste 4 vs 4 spel

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det verste jeg vet er når alle de som vet de er best i et spill absolutt skal samle seg på ett lag, slik at de vinner hele tiden. Hvor ligger moroa om det ikke finnes skikkelig konkurranse? :realmad:

Kunne ikkje vore meir enig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...