Thomas J.L Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg hater at folk skal kødder med meg når jeg skal prøve å sove. Var på lan for ikke så lenge siden så våknet jeg av at jeg hadde teip over øyenbrynene. Endret 3. mai 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 En i kameratgjengen min lager alltid penis-mot-ansikt-morro på folk som sover i fylla. Men vi ler alle godt av det dagen etterpå. (Har selv blitt "slappa"). Psycho motherfuckerz :!: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Både LAN og "å linke" betyr å koble PCer i nettverk, noe man gjør flere steder, så nei, det blir ikke mer riktig å si det. Vi kaller samlingene våre for 'LAN', uansett hva du kommer med @kd.. Selv om man nå kaller det for bare "LAN", ettersom man ofte bruker forkortelser, så vil det alltid være feil, og det vet du godt selv. Kan legge til at jeg selv sier "LAN", men blir provosert av folk som mener det er feil å si "linke". Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeez, du sier jo selv at "å linke" betyr å koble PCer i nettverk, noe man gjør andre steder enn på våres samlinger. Ergo like feil som du mener det er å si "LAN". Vi bruker ikke "LAN" som Local Area Network. Ordet har fått en ny betydning, akkurat som flere andre ord. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 CS idioter som skriker og slår i bordet fordi de taper... Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 (endret) Når det blir lyst ute. Å sitte opp hele natta å spille også se at det blir lyst ute.Creepy følelse. Helt enig! Man blir på en måte, tja hva skal jeg si...deprimert... Men må spørre, er det noen som har opplevd at en bøs type kommer bort til deg og sier at pcen din er hans? Fordi det er jo ikke alltid man har bevis på at det er din pc... Endret 7. mai 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Men må spørre, er det noen som har opplevd at en bøs type kommer bort til deg og sier at pcen din er hans? Fordi det er jo ikke alltid man har bevis på at det er din pc... Da trykke du Win+L og ber han skrive passordet Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Har faktisk skrevet navnet mitt på PC'en min. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men må spørre, er det noen som har opplevd at en bøs type kommer bort til deg og sier at pcen din er hans? Fordi det er jo ikke alltid man har bevis på at det er din pc... Da trykke du Win+L og ber han skrive passordet Hvis det bare er din pc så er det ikke alltid passord, da dropper man som regel det. Jeg gjør det ikke da... Men det går ann å sjekke navnet på dataen, for de fleste kaller døper den med navnet/nicket sitt. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Men må spørre, er det noen som har opplevd at en bøs type kommer bort til deg og sier at pcen din er hans? Fordi det er jo ikke alltid man har bevis på at det er din pc... Da trykke du Win+L og ber han skrive passordet Hvis det bare er din pc så er det ikke alltid passord, da dropper man som regel det. Jeg gjør det ikke da... Men det går ann å sjekke navnet på dataen, for de fleste kaller døper den med navnet/nicket sitt. Han vet jo ikke at du ikke har passord på PC'en din. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg hater folk som legger seg tidlig på kvelden og som absuoutt skal vekke deg når klokka er 8 om morningen! For de synes at jeg har sovet lenge. D skjer ofte på de lanene jeg går på. hater også når folk skal kødde md pcen min når jeg sover. Edit: Skrivefeil rettet Endret 12. mai 2005 av Allviteren Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Jeg hater folk som legger seg tidlig på kvelden og som absulutt akal vekke deg når klokka er 8 om morningen! For de synes at jeg har sovet lenge. D skjer ofte på de lanene jeg går på. hater også når folk skal kødde md pcen min når jeg sover. Hater folk som heter Snorre. Hva skal jeg finne på mon'tro? Enig! Hater folk som legger seg halv 10 og står opp og vekker alle andre halv 8! Ikke "vanelig" vekking, men gjerne finne på noe hekkan. Ingenting er så plagsomt som å vokne av noe hekkan. Endret 12. mai 2005 av Kissa4ever Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg hater at folk ringer meg kl 5 om morgenen for å få meg til å stå opp så de kan ta pleddet mitt ,mens jeg prøver å karre meg til mobilen, fordi de fryser. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Hater: - Folk som må hjem tidlig, får så å vekke DEG tidlig... - Folk som sover 12 timer - Folk som finner på faen når du sover - Folk som skal tøffe seg når de taper i spill - Folk som bare skal sitte på nette og ikke spille - Folk som kunn vil spille cs - Folk som flyr ut 4 på natta får å kjøre moped.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Folk som starter servere med de vanelige spillene, istedenfor å være med på å gi andre spill en sjanse. Det er flere spill en bf, cs og wc3 som kan spilles på lan... Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hater når det er så varmt at man får problemer med å puste Ja, det er varmt her nå... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Hater LAN som tillater at små barn kan være med. type 14 år og nedover. (Nå skal det sies at det er veldig mange som er over 14, som ikke klarer å oppføre seg som siviliserte mennesker, og som til arrangørenes misnøye, tror at de er i et magisk eventyrland hvor de kan gjøre hva de vil uten konsekvenser...) Det er faktisk 14 åringer som klarer å oppføre seg å da... Men må innrømme at det er morsomt å se på at folk blir surra inn i dass papir mens de sover... selv om det ikke er like morro å vokne med dass papir rundt seg... På de fleste lan-partyene jeg har vært på, er det faktisk bare et par som ikke klarer å oppføre seg.... (Jeg er foresten 14år..) Det jeg hater på lan: Folk som kritiserer musikken min.. fordi jeg liker techno, trance å sånt... Folk som BARE spiller cs... liker cs selv jeg.. men bare cs i to-tre døyn blir kjedelig!! Andre som spiller musikk fra 60-tallet før folk har bynt å bli overtrøtte.. folk som ikke lar meg sove i fred.. folk som bare spiller online i stede for å spille med oss... Folk som velger å sitte på komplett.no og Its-learning.no (skole greier) i stede for å bli med å spille fordi har har dårligst stats på CS.. at jeg har nest dårligst pc av den gjengen jeg oftest er på lan-party med... Svidd pizza... Ikke godt nokk stekt pizza Finne ut at man ikke har lang nokk nettverkskabel.. jeg har erfart det et par ganger.. Komme hjem med et par cdr + en nettverkskabel mindre en du hadde da du dro til lanet.. + mer Hater foresten folk som ser ned på oss 14 åringer!!! Det finnes nemmelig siviliserte 14 åringer også skjønner dere!! Lenke til kommentar
Snorrere Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Eg hater folk som dåke så whiner so jevlig øver alt som er gale. og eg heiter Snorre. og eg whiner. og skriker IM THE LAN NIGHTMARE. og slår i bordet ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå