total Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 noen som vet hvilke nettbutikker som selger bærbare FM transmittere (som iTrip til iPod) men som ikke kun er forbeholt iPod? Ser det er en kar som selger slike på finn.no, men en får det vel sikkert rimeligere fra utlandet, iom det snart blir ulovlig å selge i norge. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 prøv ebay.com eller ebay.co.uk Et typisk "ebay-produkt". Søk f.eks. på "FM Transmitter" og leit litt rundt... Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjøpte nettopp en fra ebay.de - er endel av de der til en billig penge. Men ikke lek deg for mye med frekvenser på bussen. Bussjåførene blir så sinna når de ikke får hørt nyhetene Lenke til kommentar
total Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 en "audia x"? funker den bra og er du fornøyd med den? hvor mye måtte du gi for den? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 det blir ikke ulovlig å selge, det er ulovlig å selge nå. var innom en forhandler som hadde itrip forleden, og de hadde fått beskjed fra post- og teletilsynet om å trekke tilbake produktet. Lenke til kommentar
supercub Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Eg fekk ein bekjent som skulle til USA til å kjøpe ein for meg. HAn stakk innom bestby og kjøpte ein Belkin FM sendar for 200 NOK. Den funkar ganske bra. Rekkevidden er ikkje så lang, så den forstyrrar ikkje folk utanfor huset Genialt til bil Lenke til kommentar
total Skrevet 7. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2004 yepp.. ser den koster 19 $ på wallmart.. men jeg vil ha en Audia X.. Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Heisann! Jeg har en Audiax. Fungerer perfekt. Finner du en, bør du kjøpe en. Du kan prøve mp3playerstore. Der vet jeg at de har den. Eller du kan kikke på disse her på Ebay (samme selger): Ebayauksjon Ebayauksjon Lykke til!! Lasse Lenke til kommentar
total Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 takker.. men jeg tenker på billige nettbutikker, helst europeiske og med fri frakt (som play.com osv) noen som har peil? p.s.: ikke gidd å svar hvis du ikke vet Lenke til kommentar
alos Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 en fyr som selger audiaX på qxl.no: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=12723404 Har selv kjøpt en og ambefaler den på det sterkeste, var forresten rask levering. Lenke til kommentar
total Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 han er nok den samme som selger den her: http://www.finn.no/finn/bap/object?id=4505...=45&simple=true Men det er jo overprice så det holder. Har sett den til 19 $ i amerikanske webshops.. Hvor lenge varer batteriet, btw? Lenke til kommentar
alos Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 batteriet varer i 8 timer tror jeg. Ikke så veldig mye, men det er ikke veldig vanskelig å skifte batterier da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå