UUnreal Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 La nå begge mobilene komme ut og bli testet seriøst før du begynner å kritisere som en fjortis. Så kan du mene hva du vil men intill da.. shhhh! Når du går til personangrep bør du ihvertfall presisere hvem du kritiserer? Meg? Det må da være fullt lov å kunne sammenligne to mobiler, selv om bare den ene er på markedet enda. Er jeg fjortis av den grunn? Det må da være lov til å se på åpenbare fakta? Fakta som at 5140 bruker lik skjerm som mobiler i 2002, men at M65 derimot bruker en aktiv TFT skjerm med 65 tusen farger og langt høyere oppløsning. Det må da også være lov å nevne at M65 har mye bedre mer minne enn 5140. osv osv. Jeg tåler kritikk, men det du skriver blir for dumt edit: UUnreal, kan du ikke for en gangs skyld argumentere og ikke bare slenge ut påstander? Det er en telefon. Skjønner ikke hvorfor skjermen er så viktig. Skal jo bare brukes til å ringe, sende sms og mms. Har aldri gått på person angrep på deg? nei har ikke det Har jeg kalt deg fjortis? nei. Du må slutte å røyke sokkene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå