Gå til innhold

Nokia 5140, hvordan skaffe?

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen som vet hvor jeg kan kjøpe Nokia 5140. Har sjekket det meste, men alle sier at de ikke vet når de får den inn. Er det hos Nokia problemet ligger? Noen som tilfeldigvis vet om hvor den kan kjøpes nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke sikert den er kommet ut enda,på komplett siden sider står det:

Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag.  16 stk 2004-07-31 (Ubekreftet

Så det kan hende butikkene begynner å få de inn i slutten av denne måneden.

er det den nye støtsikre det er snakk om ? I så fall, istedet for 5140, ville jeg dog andbefalt Siemens M65!

Det er ikke alle som vil ha M65 ;) Noen vil ha nokia istedet for siemens faktisk.

Edit: Leif..

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Det er ikke sikert den er kommet ut enda,på komplett siden sider står det:
Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag.  16 stk 2004-07-31 (Ubekreftet

Så det kan hende butikkene begynner å få de inn i slutten av denne måneden.

er det den nye støtsikre det er snakk om ? I så fall, istedet for 5140, ville jeg dog andbefalt Siemens M65!

Det er ikke ale som vil ha M65 ;) Noen vil ha nokia istedet for siemens faktisk.

fullt klar over det anette_, men siemens M65 gir etter min mening mer for pengene.. Større skjerm, penere design ( smak og behag )..

Lenke til kommentar
Kan for så vidt si meg enig i at M65 gir mer for pengene ;) Men så har jo ikke M65 PTT da, noe som er en unik funksjon ved 5140 :p Kanskje det er akkurat denne funksjonen trådstarter er ute etter? ;)

PTT funker vel ikke i norge uansett?

Lenke til kommentar
Kan for så vidt si meg enig i at M65 gir mer for pengene ;) Men så har jo ikke M65 PTT da, noe som er en unik funksjon ved 5140 :p Kanskje det er akkurat denne funksjonen trådstarter er ute etter? ;)

PTT :dontgetit: .. Jaja, da får han ta 5140 da :)

Lenke til kommentar

PTT funker vel ikke i norge uansett?

Nei, det er mulig :p Men den har jo uansett denne funksjonen da hehe... ;)

EDIT: hva er forresten de store forskjellene mellom de telefonene?! Er 5140 verdt å betale mer for enn M65?

Endret av jalleks
Lenke til kommentar

som anette sa! jeg ville ha anbefalt 5140 istede for m65....tror telebutikken har fått den inn på lokale butikker og telekioske (de selger dyrt)!

begrunnelse ?

Lenke til kommentar
PTT?

PTT= PushToTalk, på en måte en walkietalkie funksjon som fungerer på den måten at man sier noe, lagrer det og sender det som en melding via GPRS, dette kan mottakeren høre på... Man forventer at denne funksjonen vil gjøre et lite breaktrough som smått og bli vanlig i flere telefoner... :)

-

Er nok enig med flere her at M65 er en mye bedre tlf. enn 5140. Ser personelig ingen grunn til å anbefale 5140 foran m65 utenom, som Anette87 sa, at noen kanskje liker visse merker mere...

M65 tilbyr mere, har en større skjerm (imotsetning til 128x128 pixel skjermen til 5140), og er dessuten tilgjengelig på det norske markedet.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Mulig den ikke er kommet på det norske markedet ennå ja, det hørres logisk ut ettersom ingen har den. Hvorfor jeg vil ha 5140? Jeg ønsker PTT og jeg bruker Polar Pulsklokke som er kompitibel med 5140. Muligens M65 har bedre kamera osv., men jeg bruker telefonen til å snakke med, lite SMS, MMS ol.. Samtidig må den tåle mye. På grunnlag av dette synes jeg at 5140 duger til mitt bruk.

Ja, ja får vel smøre meg med tålmodighet til den kommer i butikken....

Lenke til kommentar
Mulig den ikke er kommet på det norske markedet ennå ja, det hørres logisk ut ettersom ingen har den. Hvorfor jeg vil ha 5140? Jeg ønsker PTT og jeg bruker Polar Pulsklokke som er kompitibel med 5140. Muligens M65 har bedre kamera osv., men jeg bruker telefonen til å snakke med, lite SMS, MMS ol.. Samtidig må den tåle mye. På grunnlag av dette synes jeg at 5140 duger til mitt bruk.

Ja, ja får vel smøre meg med tålmodighet til den kommer i butikken....

Ah, da skjønner jeg..

( men en ting, begge telefonene er støtsbeskyttet, om du ikke visste det ) ..

Lenke til kommentar

Du kan få lov til å kjøpe hva du vil, men vil bare slenge meg på bølgen og si at M65 er bedre enn 5140 på så godt som alle områder.

Men, du sier du vil ha PTT? Hvorfor? Kjenner du i det hele tatt NOEN andre med PTT mobil? Og er vi sikre på at PTT funker i norge?

Som sagt, kjøp hva du vil :) men tror du ville likt m65 mye bedre, først og fremst pga. skjermen.

Lenke til kommentar
La nå begge mobilene komme ut og bli testet seriøst før du begynner å kritisere som en fjortis. Så kan du mene hva du vil men intill da.. shhhh!

Når du går til personangrep bør du ihvertfall presisere hvem du kritiserer? Meg?

Det må da være fullt lov å kunne sammenligne to mobiler, selv om bare den ene er på markedet enda. Er jeg fjortis av den grunn?

Det må da være lov til å se på åpenbare fakta? Fakta som at 5140 bruker lik skjerm som mobiler i 2002, men at M65 derimot bruker en aktiv TFT skjerm med 65 tusen farger og langt høyere oppløsning.

Det må da også være lov å nevne at M65 har mye bedre mer minne enn 5140.

osv osv.

Jeg tåler kritikk, men det du skriver blir for dumt :)

edit: UUnreal, kan du ikke for en gangs skyld argumentere og ikke bare slenge ut påstander?

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...