lo0ser Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 D A M N Var å kjøpte K700 for en liten time siden, sitter å knotter og prøver meg frem. Jeg bruker mobil kun til sms, da jeg er tunghørt. Siden jeg er tunghørt, har nokia tlf vært okei siden man kan legge inn egne sms varslingslyder. Slik at jeg har funnet noen toner som passer "min hørsel". Vet jeg kan bruke vibrator etc, men .. SPØRSMÅLET, kan jeg ikke bruke mp3 filer etc som jeg laster over som sms varslingstone? Fa** da blir jeg jævlig skuffa nå hvis det ikke går var sikker på det skulle virker på en så ny tlf! .rolf. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Tror ikke det fungerer nei, bare å ha mp3 som ringetone Det fungerer hvertfall ikke på T610 og T630 å skifte meldingslyd utenom de som er inne fra før av... Lenke til kommentar
oivindi Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 D A M N Fa** da blir jeg jævlig skuffa nå hvis det ikke går var sikker på det skulle virker på en så ny tlf! .rolf. Ikke for å være frekk, men hvis dette var noe av det viktigste - hvis ikke DET viktigste - med hele telefonen, hvorfor spurte du ikke selgeren? I mobilverden, eller teknologiverden for den saks skyld, skal du ikke ta noe for gitt... Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Haha latterlig... "Den nye sony ericsson k700i med innebygget VGA kamera, mp3 spiller, BT/IR, ingen mulighet for å skifte SMS tone og mye mer" unnskyld, men det var bare litt morsomt Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Haha latterlig... "Den nye sony ericsson k700i med innebygget VGA kamera, mp3 spiller, BT/IR, ingen mulighet for å skifte SMS tone og mye mer" unnskyld, men det var bare litt morsomt Man kan endre meldingslyd, men dog bare til en av de andre meldingslydene som er lagt inn. Rart at SE fortsatt sliter med dette, de ble da gjort oppmerksom på at dette er en svakhet allerede ved T610 eller før. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 går vertfall å velge å vrake med sx1.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 går vertfall å velge å vrake med sx1.. SX1 er heller ikke SE, SX1 er en Siemens... Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 tror han også er klar over det Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Hei loOser Takk for sist (Briskeby) Har selv P900 og her går det fint an å bruke mp3 som ringetone, men du må sette dette i kontakter, ikke inn under lyd eller themes. Virker som om du må legge personlig ringelyd til hver kontakt en og en.. Ellers, grattis med en kongetelefon.. Endret 7. juli 2004 av Patience Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 hehe ler så jeg griner Fra Siemens C35/M45 og oppover har man kunnet velge akkuratt den tonen man vil ha som sms-varsling ... på like linje med ringing.. Lenke til kommentar
a85 Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hei loOser Takk for sist (Briskeby) Har selv P900 og her går det fint an å bruke mp3 som ringetone, men du må sette dette i kontakter, ikke inn under lyd eller themes. Virker som om du må legge personlig ringelyd til hver kontakt en og en.. Ellers, grattis med en kongetelefon.. Det går veldig fint an å sette MP3 som ringelyd også i "Lyder og varsler" i kontrollpanel! Skjønner ikke hva som er problemet! P900 kan også ha Mp3 som meldingslyd! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det går veldig fint an å sette MP3 som ringelyd også i "Lyder og varsler" i kontrollpanel! Skjønner ikke hva som er problemet! Snakker du om K700 eller P900 nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå