kikken Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Jeg lurer på hvordan jeg skal kunne slette filer fra mobilen min. Jeg la inn noen melodier, og minnet er visstnok fullt nå. Jeg klarer derimot ikke å få slettet de. HJELP!!!!!!!!!1 mvh Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hvordan i allverden har du fått fylt opp minnet? :wink: ME45 har 348Kb minne, det skal i allefall holde til noen hundre ringetoner. Husk at minnet deles mellom logoer, skjermsparere, ringetoner, telefonbok-oppføringer og lydopptak. Sjekk om de er skrivebeskyttet. Lenke til kommentar
kikken Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Men, jeg komme jo ikke til for å få slettet de.... Hjelp!!! mvh Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Bruker du den softwaren som fulgte med på CD'n? Har ikke com-port, så jeg har ikke fått testet det selv, men det er vel bare å gå til Win Utforsker og stajonen 'mobile'. Har du kommet så langt? Lenke til kommentar
kikken Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 ja. men den viser ingen mapper. det gjorde den før,,, Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har du prøvd å slette dem via mobilen da? (i Card-Explorer) Lenke til kommentar
kikken Skrevet 22. april 2002 Forfatter Del Skrevet 22. april 2002 Plutselig fikk jeg tilgang på mappene på utforskermenyen på mobilen og fikk slettet de. Uansett, takk for hjelpen. mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå