Gå til innhold

Kopi av FarCry dvd versjon

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt DVD versjonen av farcry og ønsker å lage en kopi siden den har begynt å bli rippete. Hvordan gjør jeg dette. Dvs navn på programvare og eventuelt link til guider. Har prøvd alcohol 120% men får melding om sett inn rett dvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har rett til å ta en kopi til deg selv av din egen software.

For at kopien skal virke så må du enten sette inn den orginale platen når du skal spille, eller du kan laste ned en såkalt nocd crack som gjør at du kan spille spillet uten at plata står i.

Lenke til kommentar

Å kopiere sin egen programvare fordi det er tvingende nødvendig for å bruke programvaren (dvd platen er nærmeste ødelagt) ligger litt i gråsonen til hva som er lov. Istedenfor for at jeg tolker loven for deg, kan du lese og tolke selv. Du lærer mest av det.

lovdata

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke mere en: Google

Prøv der du, finner sikkert noe, mere hjelp tror jeg ikke jeg har lov til å gi, selv om at han sier at dette er til privat bruk, who knows?

Mine kopier ville ikke ha vært bare mine, snuskete venner som maser og gnåler :p

BTW: TIL MOD's: Kan jeg fortsette å ha link til hjemmesiden min i sig, hvis jeg legger ut info om hvordan lage backup der?

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Jo, han har lov til det, men desverre så er dette eit offentleg forum som kan bli lest av personer som kan bruke denne informasjonen til å drive piratvirksomhet :( Det var sånn eg fekk 10%.

Søk litt på Google så finner du nok eit eller anna.

Lenke til kommentar

det går vell ann å løse detta via pm om moderatorane skulle vera så sure på detta?

Dei fleste spel idag har ein form for sikkerhets kopi sperre, og den funker sånn at ingen lenger får 100% kopi. Men cd cracks funker fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...