Talker Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har nå fått meg disse. under testing så virket di perfekt... men nå..noen minutter senere, så virker ikke soundkontrollen lengre. så da lurte jeg på om det gikk ann å bruke denne på mine katoder? syns det ville vært greit med kontroll i front.. pluss at det alltids er kjekkt med soundkontroll Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 det skal gå.. hvis ac ryan bruker de samme kontaktene som sunbeam så skal det funke.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Du tror det ja? Hvis noen har et bilde av en inverter til sunbeam der kontaktene vises bra så skal jeg se på det jeg.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) det har jeg .. legger ut bilde nå.. edit: her og her bilden ble litt dårlige(fant ingen fokus knapp på kamera heller).. men den er tre pin og det er i de ytterste "pinnene" det sitter kabler, altså ikke i midten.. med andre ord så brukes bare to av de tre hulla.. tror det ikke skal være no forskjell.. Endret 5. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har nå fått meg disse. under testing så virket di perfekt... men nå..noen minutter senere, så virker ikke soundkontrollen lengre. så da lurte jeg på om det gikk ann å bruke denne på mine katoder? syns det ville vært greit med kontroll i front.. pluss at det alltids er kjekkt med soundkontroll Det samme skjedde med min. Er nok ustabil hardware Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det samme skjedde med min. Er nok ustabil hardware men da er ikke retur en dum ting.. send en mail til komplett og spør hva de kan gjøre.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 om kontaktene ikke passer kan du jo alltids kjøpe noen sukkerbiter på clas ohlson. spørst om det går med spenning og slikt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå