Da_Assassin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Jeg har ett behov for en overgang amerikansk kabel til norsk kontakt til en maskin jeg har kjøpt (fått) fra usa. Er dette noe jeg kan finne på Clas Ohlson eller Biltema, eller må det bestilles fra en annen butikk? (Den amerikanske kontakten er med 2 "flate ledere" og 1 rund litt over i midten) Illustrert her Endret 5. juli 2004 av Da_Assassin Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 maskin fra statene er dette er normal stasjonær maskin eller er dette en bærbar og ja du får overganger og ja er det en stasjonær maskin kan du nok bare ta en normal strømforskynings kabel fra en eldre maskin og plugge den inn i 230 volten.. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kapp den å sett på et nytt støpsel. Koster sikkert 10kr på biltema eller chlaes. Men vær sikker på at det du sla bruke den til tåler 220Volt. I amerika har de bare 110Volt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Husk å skift frå 110V til 220V bakpå straumforsyninga då. Lenke til kommentar
batko Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det greieste og billigste er bare og kutte kablen og skru på en vanlig norsk jordet kontakt isteden. Lenke til kommentar
Civix Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei, Du får dessverre ikke kjøpt overgang fra Amerikansk til Norsk stikkontakt i norske butikker. Tror ikke de har lov til å selge det.. De selger kun overgang FRA norsk til Amerikansk. Derimot kan du kjøpe/bestille den i statene.. Civix Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Det er snakk om laptop, og den adapteren tar fra 110V-240V, så det er ikke noe problem... Ok Civix, mulig jeg lager en løsning selv da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå