Gå til innhold

Avinstallere Psiloc Taskmanager

Anbefalte innlegg

For en stund siden installerte jeg Psiloc Task Manager. Jeg var aldri helt fornøyd med programmet, men fikk aldri rota meg til å slette det. Nå derimot kommer det et vindu som viser at jeg har brukt programet i over 14 dager, samt spørsmål om jeg vil registrere. Jeg vil nødig betale for et program jeg ikke var fornøyd med, så jeg bestemte meg for å slette det. Problemet er at når avinstalleringa er nesten ferdig, slutter den uten å komme med meldingen; "fjernet".

Jeg har prøvd å slette det manuelt, ved å fjerne mappen programmet er innstallert i uten hell. Jeg får fremdeles den irriterende meldingen når jeg skal skifte mellom programmer.

Hva skal jeg gjøre for å fjerne dette fæle programmet? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner vel med at du har slått helt av programmet? (Allt!) og så prøvd å sletta det..?

Hvis det ligger på RS-MMC kortet så kan du jo prøve å koble til en pc og slette det på den måten. Husk å fjerne alt, ikke bare mappen til programmet men også alle filer som tilhører programmet.

Hvis det tilogmed ikke da vil "vekk" ellers så må du nok reinstallere telefonen :-/

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipsene remerser, fikk det til til slutt. Men savner egentlig en snarmeny som kommer fram når jeg trykker på en knapp, der jeg kan ha de tingene jeg trenger aller mest. Denne ble nemlig borte. Er det en måte å få dette på?

Endret av kvork
Lenke til kommentar
Tusen takk for tipsene remerser, fikk det til til slutt. Men savner egentlig en snarmeny som kommer fram når jeg trykker på en knapp, der jeg kan ha de tingene jeg trenger aller mest. Denne bl enemlig borte. Er det en måte å få dette på?

det du beskriver er vel "Gå til" menyen. En meny hvor du kan legge til egne snarveier, url-linker o.l.

Du kan f.eks. velge at høyre (eller venstre) soft-knapp skal åpne denne menyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...