Gå til innhold

Bestilling av Whitebox

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en whitebox CL1557 den 17 juni og jeg har enda ikke fått maskinen..

Jeg har sendt mail og ringt inn flere ganger, første gang jeg ringte (23 juni) så fikk jeg beskjed om at pakken min skulle komme om to dager, den kom jo seff aldri.
Jeg ventet og ventet og bestemte meg for å ringe en gang til, men denne gangen tok aldri whitebox sin transportavdeling telefonen selv om jeg ringte inn 1000 ganger, så jeg måtte ringe til salgs avdelingen å høre der. Jeg fikk beskjed om at pakken ikke var sendt og at den ikke hadde vært på lager, men jeg skulle få den på 3 juli.. Dagen kom og det var ingen lapp i posten, det er nå 5 juli og den er fortsatt ikke her.. tror jeg også har sendt 2-3 mailer som jeg ikke har fått svar på heller..

Noen som vet hva jeg kan gjøre og er det noen andre som har opplevd dette med problemet med whitebox? Endret av kh-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager off-topic med en gang, så ingen grunn til å mase om det. Var litt morsomt her om dagen da jeg ringte til whitebox. En herlig kvinnestemme tok telefonen, og satte meg prompte over til teknisk da jeg hadde et spørsmål i forhold til cl1557-modellen i forhold til elitegroup sine maskiner. Klingende hedmarks-dialekt møtte meg da, og da jeg spurte spørsmålet "Vet du noe om den ekstra beskyttelsesplaten som visstnok ligger i chassis'ene som elitegroup bruker i g556e-modellene sine, og evt om det er noe poeng i dette??" fikk jeg til svar, "Nei det har jeg aldri hørt noe om, og det er garantert ikke noe i det, for det har jeg aldri hørt om", som ble etterfulgt av "Men jeg kan hvertfall svare på at du burdek kjøpe whitebox fremfor elitegroup, for det er sånn dårlig kvalitet på de maskinene og det burde du ikke kjøpe og .....". Jeg er jo ingen ekspert på disse maskinene og jeg ville jo bare ha svar på den bakplaten i chassis'et, men jeg må jo innrømme at jeg ikke får maks respekt for en forhandler som benytter anledningen til å rakke ned på konkurrentene med påstander som jeg mener er helt borte i natten hvertfall. Det jeg skulle frem til her var vel egentlig det at jeg har aldri hatt noe problem med å få fatt i whitebox, men det jeg får til svar synes jeg var lite tilfredsstillende...

PS Når jeg ringte multicom kunne ikke de svare meg de heller, så jeg ble rett og slett litt frustrert....

Lenke til kommentar
"Vet du noe om den ekstra beskyttelsesplaten som visstnok ligger i chassis'ene som elitegroup bruker i g556e-modellene sine, og evt om det er noe poeng i dette??"

PS Når jeg ringte multicom kunne ikke de svare meg de heller, så jeg ble rett og slett litt frustrert....

Elitegroup G556E har ingen ekstra beskyttelsesplate, men lokket, dvs. baksiden av LCD skjermen, er av solid aluminium. De fleste tilsvarende modeller fra andre produsenter benytter her plastløsninger.

Dette har både vi og mangfoldige brukere konstatert er en svært smart løsning. Denne egenskapen redder ofte LCD mot skader når uhellet er ute eller man har overvurdert laptopens evne til å tåle vekt oppå skjermen (bøker etc).

schwin: Jeg beklager om du ikke har fått klarhet i dette ved telefonisk henvendelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...