Nathan Sykes Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg laster ned masse, noe som tilsier at mine 3 harddisker er stappfulle hele tiden. Jeg svir så ut en del, og flytter masse filer på tvers mellom diskene. I det siste har jeg opplevd et problem hvor jeg f.eks har 950mb igjen på D: (operativ-disk). Så flytter jeg noen filer på 2 gig over til H:. Filene blir flyttet riktig til H:, men det er fortsatt bare 950mb ledig på D: PS: Hvor kan man kjøpe billigste DVD-cd'er? Lenke til kommentar
talisar Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 System Restore og Trashcan f.eks:)? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) la meg tippe.... du har Norton Antivirus 2003-2004? edit_ DVD disker og CD disker er to forskjellige ding veTuu Du kan videre spesifisere hva slags DVD disker du er på jakt etter. +/- 4,7/dual layer R/RW 1*,2*,2,4*,4*,8*,12* osv.(?) edit2_ OK . Det du gjør er å høyreklikke på trashcan. Så purge norton protected files. dette er filer som norton ikke lar OS slette helt. de kan fås tilbake, men det tar altså plass. edit3_ gi gjerne tilbakemelding Endret 5. juli 2004 av genesis Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Korrekt, NA 2003 Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 ok takk for hjelp, det fungerte. Er ute etter 4.7 dvd cd'er, minst 4x. Er egentlig ute etter det billigste lagrinsmediet som finnes. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 den Norton sin egen papirkurv som erstatter den orginale Windows papirkurva tror jeg bare finnes på engelske, Cracka versjoner av Norton. de versjonene av norton som jeg har. både Norsk og Engelsk legger ikke inn en slik papirkurv. ikke det at jeg savner papirkurva til norton. jeg for min del synes det er noe stort tull. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) går det ann å få tilbake den gamle da?? fjerne norton papirkurven liksom... Endret 7. juli 2004 av chs89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå