Nikkor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Synes dere FarCry er gøy fortsatt? Jeg har blitt lei av det for lenge siden... Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Synes dere FarCry er gøy fortsatt?Jeg har blitt lei av det for lenge siden... Enig :!: Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 FarCry vil også få støtte for HDR (NV4x only) og Athlon64. Så det vil si at de med P4 og Ati kort ikke vil se noen forbedringer? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Men etterhvert så vil nok texturene blir mer detailed. Godt bruk av det stolte norske sprog! Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Men etterhvert så vil nok texturene blir mer detailed. Godt bruk av det stolte norske sprog! er det noe bedre å si sprog? poenget er at man skriver ikke viktige brev osv her,syns det er dumt å "flamme" noen pågrunn av språk på nettet. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Men etterhvert så vil nok texturene blir mer detailed. Godt bruk av det stolte norske sprog! er det noe bedre å si sprog? poenget er at man skriver ikke viktige brev osv her,syns det er dumt å "flamme" noen pågrunn av språk på nettet. Det er gammelnorsk, bare for moro skyld Flammer ingen, men jeg synes det er greit aa holde diskusjonen norsk. Ikke noe personlig mot Merlin. Endret 12. juli 2004 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå