MistaPi Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 FiringSquad: Are there any plans to incorporate 3Dc into Far Cry? Cevat Yerli: In fact yes. In the next patch, 1.3. Det blir spennende å se hvor stor ytelse forbedring dette vil gi da FarCry bruker ganske mye normal maping. FarCry vil også få støtte for HDR (NV4x only) og Athlon64. Resten av intervjuet her: http://www.firingsquad.com/print_article.a...article_id=1506 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Deilig å lese dette, her vil vi i allefall se visuelle forbedringer Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg vil tro det i likhet med SM3.0 vil kun bli brukt til å forbedre ytelsen. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Er nok en fare ja for at 3dc blir brukt til å øke ytelsen og ikke det visuelle i første omgang. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva med nVidia kortene som ikke støtter 3Dc? Vil de få dårligere ytelse i spillet da? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Men etterhvert så vil nok texturene blir mer detailed. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva med nVidia kortene som ikke støtter 3Dc?Vil de få dårligere ytelse i spillet da? De vil ikke få dårligere ytelse da de bruker SM3.0 men ATI kortene vil få et ytelsesløft i likhet med Nvidias SM3.0 implementering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvilke kort vil dra nytte av dette da ? Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hva med nVidia kortene som ikke støtter 3Dc?Vil de få dårligere ytelse i spillet da? Mest sansynlig ikke, men hvis Crytek velger å bruke mer detaljerte normal maps og hvis dette også vil bli brukt for kort som ikke støtter 3Dc så ja. Men etterhvert så vil nok texturene blir mer detailed. Dont hold your breath. Det er nok grenser for hvor mye penger dem er villige å bruke på et ferdig utgitt produkt. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 hvilke kort vil dra nytte av dette da ? X800 serien. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg synes det er litt merkverdig at de ikke hadde støtte for dette allerede ved utgivelsen. Skulle tro at Crytech hadde litt fremtidsvisjoner og hadde pratet med Nvidia og ATI om hva som skulle komme ut, slik at vi ikke fikk vite hva spillet ville støtte lenge etter det kom ut. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg synes det er litt merkverdig at de ikke hadde støtte for dette allerede ved utgivelsen. Skulle tro at Crytech hadde litt fremtidsvisjoner og hadde pratet med Nvidia og ATI om hva som skulle komme ut, slik at vi ikke fikk vite hva spillet ville støtte lenge etter det kom ut. Jeg må nesten bare le.. Søren ikke lett å gjøre folk fornøyde.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 bra for ati,er spent hvor bra dette funger.. 3Dc - higher quality textures with better compression Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 En av grunnene til at SM3.0 kom først er vel p.g.a Nvidias nære samarbeid med teamet i FarCry, Crytek. Det står på Nvidias offisielle hjemmesider at recommended GPU til FarCry er nVidia. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 FarCry vil også få støtte for HDR (NV4x only) og Athlon64. Hvorfor kun på NV4x? Dette har vel vert støttet av ATI så langt tilbake som r9700 har det ikke? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvorfor kun på NV4x? Dette har vel vert støttet av ATI så langt tilbake som r9700 har det ikke? Det har med Sm3 støtten som krever Fp32. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det står på Nvidias offisielle hjemmesider at recommended GPU til FarCry er nVidia. Selvfølgelig står det det på hjemmesidene til nVidia. Hadde tatt seg ut om det hadde stått rekomendert GPU er ATI på hjemmesidene til nVidia Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Hvorfor kun på NV4x? Dette har vel vert støttet av ATI så langt tilbake som r9700 har det ikke? Det har med Sm3 støtten som krever Fp32. Jeg mener bestemt at jeg har lest at HDR er mulig med SM 2.0... Eller tar jeg helt feil nå? Edit: Leif. Endret 5. juli 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Neida du har helt rett i det, men som sagt er FarCry et NV spill (TWIMTBP). Endret 5. juli 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå