fanden5 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg startet maskinen min i dag og av en eller annen merkelig grunn virker ikke dobbelklikkinga som den skal, i stede for å åpne mappene og slikt går den inn på søk,det er ekstremt irriterende og jeg har ikke en fjerneste ide om åssen jeg har fått feilen eller blir kvitt den (jeg har forresten WinXP Pro) Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 tro meg jeg har prøvd Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 reinstallere Drivere? prøvd å tilbakestille maskina til et tidligere tidspunkt? Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 ser ikke ut til å hjelpe...... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har du tatt en titt på "dobbeltklikk-innstillingene" via kontrollpanelet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 selv bruker jeg ikke å tenke på slik. bare reinstallerer drivere hvis det er noe galt med hardwaren min. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har en pc som av og til åpner engenskap arket på de forskjellige tingene jeg trykker på. Da hjelper det og starte pcen på nytt. Men du bør prøve å instalere driverene på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå