-Teddy- Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Fikk tips om å spørre her. Lurer på hvordan jeg kan få besøksteller på nettsiden min. Jeg vet ikke om siden min har støtte for php eller hva det er.... har en home.c2i.net adresse. (Fra .TELE2.) Den andre tråden ligger -HER- Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Da er det et par ting som er viktig. 1. sjekk om de støtter php 2. hvor stor er siden? 3. kan du php? Hvis du har en stor side og tilgang til sql burde du lage en tabell for hver måned og opprette en merge table. Dersom du ikke vet hvordan man gjør det, eller ikke kan php så finner du veldig mange bra gratis scripts på www.hotscripts.com Der finner du også script som er remotly hosted slik at du slipper å installere noe på serveren din. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) 1. Vet ikke EDIT: Hvordan finner jeg ut det? 2. 10MB bare sånn gratis som følger med da jeg fikk ADSL 3. Nei. Jeg trenger bare en enkel besøksteller, ikke noe annet. Bare for moro, ikke noe store greier! Endret 5. juli 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har også adsl fra tele2 og jeg kan med 110% sikkerhet si at de ikke har støtte for noe som helst serverside scriptingspråk. Sendte tilogmed inn en klage, men fikk til svar at dét var det sjefene i tele2 som hadde bestemt. Du må nok finne deg en annen host eller bruke javascript, java eller noe annet for å få det til. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hvordan kan jeg få det da? Da hører kanskje tråden ikke hjemme her da, men er det noen her som kan hjelpe uanz? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hvis du ikke har støtte for php, er en dette grei sak: http://www.nedstatbasic.net/s?tab=3&link=4&lang=EN Lenke til kommentar
???????? Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg pleide å bruke www.sitemeter.com før, der får du grafisk fremstilling av besøkende osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå