rel0ad Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Finnnes det en online messenger.. så man slipper å installere programmet? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 sånn msn chat mener du? den msn chatten er lagt ned pga at pedofile folk utnytet kanalene. sånn er det vel på mirc også, men det programmet må du jo installere igjen. Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 problemet er at de har sperret det her jeg jobber.. synes jeg har vært borti en online messanger, der du kan bruke det akkuratt som om du har hatt det installert... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) prøv en google du Endret 5. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 har gjort d. fant ingenting skjønner du Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hmmm, hvor var det jeg fant ut hvordan man kunne bruke msn med proxy da tro? det var en eller annen plass her på internet. Lenke til kommentar
rel0ad Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 vel da har jeg fiksa den:P fikkk de til å åpne for msn, men va med irc? noen ideer? har prøvd http tunnel, men det funka bare i noen dager Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 har ikke svar på spørsmålet ditt, men er ikke jobben din noe særlig nøye med virus og hacker angrep og sånn? jeg tenker på det at Mirc eller Irc eller hva det heter er den sørste virus bomba etter kazaa har jeg hørt? selv har jeg bare msn her og på laptoppen. jeg trives med den jeg. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Denne WEB-baserte messenger-klienten fungerer greit : http://www.msn2go.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå