Zink Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Litt satt på spissen vel, men... jeg bygde ny PC til søster sist uke, så kræsja LCD-skjermen (LG L1710S fra PSdata) plutselig under testing kort tid før selve Dagen, og InfoCare hadde ikke modellen inne. Istedet sendte de ( avd. Kongsvinger ) en dyrere modell i full fart, og leverte på døra Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er flott de gjør slikt. Setter de litt høyere på spissen. Hadde selv en sak med et ødelagt skjermkort i en Dell Inspiron 8600 med R9600pro turbo skjermkort. 2 dager etter at jeg ringte dell, ringte telefonen en morgen, og han sa han kunne komme å mekke alt for meg. Og dette var appåtil i en ferie Uansett, det som ikke var like positivt, var at han ikke hadde fått noen opplæring av denne modellen. Så han satte i gang å skru, og jeg måtte fortelle hva som skulle gjøres Uansett. bra gjort InfoCare! Slik vil vi ha det! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Høres bra ut Jeg har sommerjobb på avd. Sandnes selv Har du aktivitetsnummer? Hadde vært interessant å sett hva som ble gjort. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Høres bra ut Jeg har sommerjobb på avd. Sandnes selv Har du aktivitetsnummer? Hadde vært interessant å sett hva som ble gjort. Aktivitetsnummer : 239374 Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjekt og høre at det er noen som er fornøyd med infocare.. Håper på og bli det eg også en dag Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Aktivitetsnummer : 239374 Takk Ser du fikk en ny L1710M, hva er egentlig forskjellen mellom den og den du hadde før? Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg venter på ny NEC 1760NX fra Infocare. Ser ut til at jeg må vente litt til - 'forventet sendt 8/7' Lenke til kommentar
Dezibel Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Forskjellen på de to skjermene, er at L1710M har høyttalere. Ellers skal de være så og si like i spesifikasjonene Lenke til kommentar
Civix Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hmm, høres ut som de har bedret seg..jeg måtte vente to måneder på et hovedkort til en bærbar Toshiba. De hadde det ikke på lager og måtte bestille fra produsenten.. Ble imidlertid mer overrasket når vifta på en Compaq server streiket. De hadde ikke en standard vifte til Compaq, den måtte bestilles fra Nederland. Det tok riktignok ikke mer enn 3 dager før jeg fikk viften. Det er jo solgt 1000-vis av Compag servere, og da holder det ikke å ikke ha den på lager. Konsekvensen var at jeg satt med en server som var ustabil i 3 dager. Min erfaring har derfor ført til at jeg konsekvent ikke kjøper pc'er som jeg vet InfoCare har service'n på. (kjøper på vegne av firma) Civix Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 He he.... du tror det er så veldig enkelt å ha akkurat det DU trenger på lager til enhver tid.... kjenner til typen, ja... Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 He he.... du tror det er så veldig enkelt å ha akkurat det DU trenger på lager til enhver tid.... kjenner til typen, ja... Hvis det er meg du refererer til, så har vel faktisk NEC DOA-garanti som garanterer ny skjerm innen 3-4 dager. Fikk beskjed av NEC om å ta kontakt med Infocare, og da regner jeg med at de faktisk kan holde den tidsfristen NEC har i sine betingelser. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Forskjellen på de to skjermene, er at L1710M har høyttalere. Ellers skal de være så og si like i spesifikasjonene Jepp ( 'M' = multimedia ), kun høyttalere og tilkobling i et litt endra "skrog". Dog, betydelig prisforskjell på de 2 modellene - 3500,- v.s 4600,- hos PSdata. Bør også nevnes, ingen gladmelding kom herfra hvis ikke InfoCare hadde fått fra LG nordic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå