aklla Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 (endret) han gjorde noe galt moderatorene merket det han fikk straff whats the big problem? det er jo slik med alle som blir stengt ute, men det er ikke alle som sier selv hva de har gjort da... missbruk av makt?? det står jo at de skal gjøre det i reglene, 14. # Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. der står det at de skal gjøre det, les reglene her Endret 3. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Fantastisk bra tråd. Med superb hjelp av banantiss, salte aper og Nicklas. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 hahaha, kongetråd. Er det mulig å samle flere prepubertale krek på et sted? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 moderatorene merket dethan fikk straff ehhhh moderatorene merket det! helt feil jeg inrømte det selv flere måneder senere.Moderatorene hadde aldri merket vettu Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 moderatorene merket dethan fikk straff ehhhh moderatorene merket det! helt feil jeg inrømte det selv flere måneder senere.Moderatorene hadde aldri merket vettu Det sier jo mest om din manglende impulskontroll og dårlige dømmekraft. Man gjør bare ikke sånt og hvis man er treg nok til å gjøre det då for guds skyld ikke si i fra! Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hva er prepubertal ? Man er prepubertal i perioden før man kommer i puberteten. Ordet kommer av pre. som betyr før og pubertal som betyr i bubertet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Oki, men da er jeg jo ikke prepubertal ! Og takk for et seriøst svar ! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Sær post. Den opprinnelige altså. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er jævli dårlig gjort ! Lol ? Dere tar dette altfor seriøst og dere misbruker makten ! Det var totalt unødvendig å stenge han ute fra forumet bare fordi han var ærlig ! Og dere brukere ler ?! Hva ler dere av ? Det er jo dere vi ler av !!!! Jeg syns synd på denne fyren og håper at en så streng straff aldri burde bli brukt, uansett noen gang mer !!! Skam dere Edit: Jeg er skuffet ! MEGET skuffet ! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 " Jeg synes voldtektsforbrytere og drapsmenn som innrømmer at de har gjort noe ulovlig 6 måneder etterpå er uskyldige siden politiet ikke merka det med en gang" ... :!: Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Burde ikke moderatorene straffes og da? Siden han ble utestengt 10 dager ekstra. Hadde politiet gjort noe slike hadde det vært frihetsberævelse. Kidnapping om du vil Lenke til kommentar
tundra Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 frihetsberævelse off topic: slo opp i ordboka men kunne ikke finne dette ordet. kanskje noen har en fornuftig forklaring. isåfall vil jeg gjerne vite det, da jeg syntes dette var et vanvittig morsomt ord. på forhånd takk. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 frihetsberævelse off topic: slo opp i ordboka men kunne ikke finne dette ordet. kanskje noen har en fornuftig forklaring. isåfall vil jeg gjerne vite det, da jeg syntes dette var et vanvittig morsomt ord. på forhånd takk. Han mente "frihetsberøvelse", som alle skjønte. Så da fikk du svar på spørsmålet ditt. Værsågod. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 bare så dere vet det. Det er ingen menneskerett å få være på forumet her Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 La oss le av Salte Ape no, han dreit seg ut, det var hans egen feil, og han fikk sin fortjente straff.. Og dei 10 ekstra dagane fortjente han for å ha vert så smart å sei "forbrytelsen" han gjor Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Han er utestengt fra et forum, ikke Norge.. vær så snill... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 La nå denne tråden dø en sikker og rolig død, salte aper er / føler seg sikkert mobbet / ledd av / uthengt / osv så det holder. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Grandmaster Flash & the Furious Five - Scorpio (Plaid Mix) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg