Gå til innhold

utestengt fra forumet

aklla

Anbefalte innlegg

han gjorde noe galt

moderatorene merket det

han fikk straff

whats the big problem?

det er jo slik med alle som blir stengt ute, men det er ikke alle som sier selv hva de har gjort da...

missbruk av makt??

det står jo at de skal gjøre det i reglene,

14. #  Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret.

der står det at de skal gjøre det, les reglene her

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
moderatorene merket det

han fikk straff

ehhhh moderatorene merket det! helt feil jeg inrømte det selv flere måneder senere.Moderatorene hadde aldri merket vettu

Det sier jo mest om din manglende impulskontroll og dårlige dømmekraft. Man gjør bare ikke sånt og hvis man er treg nok til å gjøre det då for guds skyld ikke si i fra! :scared:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Det er jævli dårlig gjort ! Lol ? Dere tar dette altfor seriøst og dere misbruker makten ! Det var totalt unødvendig å stenge han ute fra forumet bare fordi han var ærlig ! :realmad:

Og dere brukere ler ?! Hva ler dere av ? Det er jo dere vi ler av !!!!

Jeg syns synd på denne fyren og håper at en så streng straff aldri burde bli brukt, uansett noen gang mer !!!

Skam dere :nei:

Edit: Jeg er skuffet ! MEGET skuffet !

negative20.jpg

Lenke til kommentar
frihetsberævelse

off topic:

slo opp i ordboka men kunne ikke finne dette ordet. kanskje noen har en fornuftig forklaring. isåfall vil jeg gjerne vite det, da jeg syntes dette var et vanvittig morsomt ord. på forhånd takk.

Han mente "frihetsberøvelse", som alle skjønte. Så da fikk du svar på spørsmålet ditt. Værsågod.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...