aklla Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) grattisjeg ble utestengt i ca 40 dager egentlig var det 30 men siden det var jul ble det 10 dager extra jeg lagde en ny brukernavn da og brukt den til jeg ikke var utestengt mer Dette er strengt ulovlig, og XX har nettopp pådratt seg en ny ferie for dette bruddet på retningslinjene. Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere (fører til permban på IP adresse), men i dette tilfellet har vi oversett det. Derfor er det fint at han innrømmer det selv da, og fordi han er så snill å gjør oss oppmerksomme på det, gir jeg han bare nye 30 dagers ferie. Hvis han derimot registrerer seg med ett ytterligere brukernavn, eller tar i bruk det gamle... ja da blir det IP permban. lol url: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255622 Endret 5. juli 2004 av aklla Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Noen ganger er det gøy å være moderator. Må si jeg smilte godt da jeg snublet over dette innlegget Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Noen ganger er det gøy å være moderator. Må si jeg smilte godt da jeg snublet over dette innlegget Når folk er så ærlig så må det være gøy å være moderator, du banne idiotene som presterer å komme med slike uttalelser, men de er jo vittige for oss da . Endret 11. juli 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Huff. Først bli bannet, så blir man hengt ut i denne tråden. *kremt* Lenke til kommentar
banantiss Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) syns litt synd på han jeg han var yo ærlig da men forrige gang han ble utestengt fikk han 10 dager mer syns han skal få 10 dager mindre nå uansett har dem ikke en jævla bevis på at han har gjort det tenk om han bare kødda da! kan ikke bare utestenge han helt uten grunn stakkars kar ass. hadde jeg vært her så hadde jeg sprengt hw.no moderatorene har ikke rett til å utestenge han, siden dere utestengte han hva var nicket hans? kansjke han lånte passordet til noen? Men moderatorer finn ut hva nicket hans var under utestengelen vis ikke så la stakkaren komme inn? min første innlegg her pleier bare å lese , men har syntes jeg litt synd på salte aper (sikkert mange skrivefeil legger på sofaen å skriver så ser nesten ikke hva som står på skjermen oker ikke å skjekke heller) Edit:skrivefeil Endret 13. juli 2004 av banantiss Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Er du han, banantiss? Med det nicket der bør du ihvertfall ikke forvente at noen tar deg seriøst. EDIT: må legge til at innlegget ditt inneholder noen av de dummeste argumentene jeg har hørt. Endret 13. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Haha. Jeg hadde tenkt å poste dette gullkornet selv, men jeg torde ikke pga at moderatoren virket litt sinna. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 in første innlegg her pleier bare å lese , men har syntes jeg litt synd på salte aper Vel, da bør du lese litt mer nøye, Vi følger ofte med på IP adressene til de som er utestengt for å sjekke at de ikke registrerer nye brukere Tar ikke mange sekunder for en moderator (vet ikke helt hvordan Invision Powerboard admin systemet er, men det er vel snakk om 30-60sek, ihvertfall på mitt PHPBB board ) å sjekke at IP`addressen på begge kontoene var identiske. Men Banantiss, gratulerer med ditt første inlegg fyllt med de dårligste argumentene jeg har lest på lang tid! Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Haha, for en dust ikke kall meg for dust Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Det er jævli dårlig gjort ! Lol ? Dere tar dette altfor seriøst og dere misbruker makten ! Det var totalt unødvendig å stenge han ute fra forumet bare fordi han var ærlig ! Og dere brukere ler ?! Hva ler dere av ? Det er jo dere vi ler av !!!! Jeg syns synd på denne fyren og håper at en så streng straff aldri burde bli brukt, uansett noen gang mer !!! Skam dere Edit: Jeg er skuffet ! MEGET skuffet ! Endret 2. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) hihahohihihihihi :lol: Jaja likegreit at han innrømmet det EDIT: leif Endret 2. august 2004 av b0berg Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Det er jævli dårlig gjort ! Lol ? Dere tar dette altfor seriøst og dere misbruker makten ! Det var totalt unødvendig å stenge han ute fra forumet bare fordi han var ærlig ! Og dere brukere ler ?! Hva ler dere av ? Det er jo dere vi ler av !!!! Jeg syns synd på denne fyren og håper at en så streng straff aldri burde bli brukt, uansett noen gang mer !!! Skam dere Edit: Jeg er skuffet ! MEGET skuffet ! takk Nicklas skulle ha flere av deg Endret 2. august 2004 av salte aper Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Da burde vi vel også la kriminelle få gå om de er ærlige. Endret 3. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg