Gå til innhold

hvilken dvd brenner skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skal ha med en DVD brenner... hvilken er best å velge,,,

hadde tenkt meg en NEC.. men.. skal jeg velge den som tar Dual layer ller enkel layer? prisen er ikke så stor i forskjell da...

dual layer plater koster vel skjorta? men greit å være beredt :cool:

noen råd mot å velge eller å ikke velge? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. kanskje like greit å velge Dual Layer om det er liten prisforskjell.. greit å kunne brenne det når det blir aktuelt..

..men jeg tror ikke at noen brennere brenner DL på mer enn 2,4X enda.. selv 16X DVD brennerne har 2,4X DL modus.

Lenke til kommentar

Hei, det er jo nesten 4 nye slike poster hver uke jo.

Synes man skal være litt flinkere til å søke fordi det er vanvittig mye info å hente ut av det, og jeg tror kanskje ikke at de som allerde har svart flere ganger på samme spm orker å skrive alt om igjen. Jeg gjør ivertfall ikke det.

Lenke til kommentar
Jeg vurderte NEC jeg også, men valgte heller en BenQ DW822A, den koster litt mer men får støtte for DL, samt at den støtter bitsetting. Den skal også være bedre på å lese ripete/møkkete plater en NEC også.

Kan anbefale denne

Enig - dette er den BESTE leseren jeg NOENSINNE har hatt til å lese dårlige/ripete plater!

Plextor, Teac, Lite-On, Sony, LG, Pioneer, MSI, NEC er elendige på lesing i forhold til denne.

I tilleg støtter den bitsetting + er meget rask på 8x brenning (rett over 8min på full plate) + bitsetting.

Min favorittbrenner per dags dato. Med NEC ND-2510A litt bak......

Lenke til kommentar
Jeg vurderte NEC jeg også, men valgte heller en BenQ DW822A, den koster litt mer men får støtte for DL, samt at den støtter bitsetting. Den skal også være bedre på å lese ripete/møkkete plater en NEC også.

Kan anbefale denne

hvor har de denne brenneren?

finner ingen priser eller forhandlere på prisguiden :hrm:

Lenke til kommentar

www.mpx.no HADDE den.......

nå ser de ut for at de har kuttet den ut også - importøren har vel sluttet å ta den inn? (sjekker importøren sine sider......forbaskede trege internett tilokobling........jepp der er det bare DW800 og DW1600A tilgjengelig nå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...