rottert Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Dagens mobilbatteri yter ikke optimalt før du har ladet minst 20 ganger. Lenke til kommentar
[Tiger] Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Var en ting jeg merket meg når jeg ladet at ikonet som viser hvor mye som er igjen på batteriet viser fult etter ca 1 time lading. Lurte på om det kunne være noe bug i visingen av batteri nivået? Noen som har ladet tlf en helt ut til den har slått seg av? Lenke til kommentar
Ozzi Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg har siden jeg kjøpte mobilen forrige uke brukt den til den slo seg av, for så og lade den avslått. Hørt at dette gir max virkning. Men det som skjer er at ladeikonet fyller seg opp ganske fort og så blir det der. Mobilen lå sånn i 16-17 timer i går. Skal ikke liksom det lade bildet gå vekk når batteriet er fullt, og det burde jo være fullt etter 17 timer. Dessuten har jeg erfart et annet problem. Litt off-topic. Når jeg skulle skru på blitz til kameraet i går låste den seg. Hele skjermen ble hvit. Ingen knapper funket. Gikk heller ikke ann å skru den av. Endte med at en kamerat tok ut batteriet og satte det inn igjen. Har noen andre erfart dette problemet, og kan den løsningen jeg tok skade telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå