Gå til innhold

Kjøleskap som kabinett?

PaloX

Anbefalte innlegg

Heisann!

Mamsen og papsen skal bytte ut kjøleskapet (et lite et, ikke mer enn 1.20m høyt). Jeg satt og tenkte litt... Dett kunne jo jeg hatt (med litt modifiseringer) som kabinett! Så kom jeg på at det ville bli for fuktig og at det sikkert ikke ville gå...

Kan jo evt lage et kabinett selv i tre elns.. for å så sette inn kjøleelementene i kjøleskapet.. Men jeg vet ikke hvor lurt dette er, da jeg ikke vet hvor mye fuktighet en pc kan klare..

Hva tror dere? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tengte på å bruke kjøleskapet til å kjøle pcen vill det neppe gå i lengden. Når pcen er i kjøleskapet vil den hele tiden lage varme, det gjør at kjøleskapet hele tiden vil måtte jobbe for å holde det kaldt. Vanlig kjøleskap er bare beregnet til å jobbe litt for å kjøle ned det du har i det og når du har åpnet skapetfor å hente noe, kjøleskapet vil ikke takle å jobbe hele tiden for å kjøle en pc.

Men hvis det ikke er et for stort kjøleskap vil det da kanske gå å bygge det inn i tre kabinette å bruke det til å kjøle colaen (eller annet drikke). Var en som gjor det (worklog her på forume) det ble bra. Husker ikke hvem eller hva han kalte tråden.

Lenke til kommentar
Hvis du tengte på å bruke kjøleskapet til å kjøle pcen vill det neppe gå i lengden. Når pcen er i kjøleskapet vil den hele tiden lage varme, det gjør at kjøleskapet hele tiden vil måtte jobbe for å holde det kaldt. Vanlig kjøleskap er bare beregnet til å jobbe litt for å kjøle ned det du har i det og når du har åpnet skapetfor å hente noe, kjøleskapet vil ikke takle å jobbe hele tiden for å kjøle en pc.

Men hvis det ikke er et for stort kjøleskap vil det da kanske gå å bygge det inn i tre kabinette å bruke det til å kjøle colaen (eller annet drikke). Var en som gjor det (worklog her på forume) det ble bra. Husker ikke hvem eller hva han kalte tråden.

Det er vel denne workloggen du mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...