Gå til innhold

Er dette kabinett noe bra?

Anbefalte innlegg

Hva er det som er så spesielt med det?

Spesielt og fint design!

Feks HD brønnene er plassert veldig kult!

En annen viktig ting; Det er lagd i aluminium som gjør at det er mye lettere og det er lettere å kutte i med :dremel: ...

Det Aero kabbiset er litt "overkill" med de føttene og det håndtaket, i tilegg til at det ser billig og skranglete ut... :thumbdown:

Lian Li :dribble:

Chenbro Gaming Bomb II:

5274.jpg

:dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett mye stygge kabinett i mitt liv, men det må ha vært et av de aller styggeste.. skjønner ikke at folk vil seg sjøl så vondt, men det er deres valg.. Finns masse kabinetter som ikke koster så mange kronene mer, som er bedre til modding, ser bedre ut, har større potensiale.. dere sier at det er plass til mange 80mm vifter.. jeg har sjøl 10*250mm vifter... først da begynner vi å snakke plass, 80 mm vifter er jo ingen ting..

Lenke til kommentar

Så litt plastic fantastic ut. Høy harry faktor, linger litt på bilen til broren min :!:

Men er du glad i blinkene lys så så jo dette greit ut :roll: Bedre enn raidmax ihvertfall

Men bilde kan lyve, du burde se noen ordentlige bilder av det før du kjøper

Endret av PoWit
Lenke til kommentar
Så litt plastic fantastic ut. Høy harry faktor, linger litt på bilen til broren min :!:

Men er du glad i blinkene lys så så jo dette greit ut :roll: Bedre enn raidmax ihvertfall

Men bilde kan lyve, du burde se noen ordentlige bilder av det før du kjøper

Hva har du imot Raidmax?

Skal du ha bank? :p

Lenke til kommentar

okei, her synes jeg det er mange som kan ordlegge seg litt bedre..

Jeg synes ikke det kabinettet er spesialelt pent, men jeg kommer ikke med:

"Verdens styggeste kabinett, du må være dom for å kjøpe det" (ingen som sa akkurat det)

Men jeg sier heller at dette kabinettet var litt overkill i forhold til min smak, og at jeg synes lian li er mye penere.

Edit: leif

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
Hva er det som er så spesielt med det?

Spesielt og fint design!

Feks HD brønnene er plassert veldig kult!

En annen viktig ting; Det er lagd i aluminium som gjør at det er mye lettere og det er lettere å kutte i med :dremel: ...

Det Aero kabbiset er litt "overkill" med de føttene og det håndtaket, i tilegg til at det ser billig og skranglete ut... :thumbdown:

Lian Li :dribble:

Chenbro Gaming Bomb II:

http://www.materiel.be/news/12004/5274.jpg

:dribble::dribble:

Synes det kabinettet var veldig pent! det var veldig stilrent! (selv om det var ferdigmod, så hadde det potesiale)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...