Alandris Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hei! Er dette kabinett noe bra? Aero X-202 Sort Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei, jeg synes det er sinnsykt styggt faktisk (sorry ) Jeg kjøpte Raidmax som er som ditt - ferdig moddet, jeg angrer!!!! Hvis du har noen hundre lapper xtra så kjøp Lian-Li! Det skal jeg kjøpe senere eller "neste" gang! Lenke til kommentar
Alandris Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 k, takk for tipse Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) hei! Er dette kabinett noe bra? Aero X-202 Sort At det er stygt er nå en ting, det kommer ann på smak og behag. Har hatt 2 kabinett i Aero serien, og alle er lik inni. For det første er det god plass i Aero kabinettene, sånn som det du viser link til. Du trenger ikke avstandspinner på hovedkortet, det er plass til ekstremt mange 80x80 vifter som gjør kabinettet kjøling, og det er enkelt å sette inn CPU. Nå er det jo ekstrem stor prisforskjell på Lian Li og Aero da. For min del ser Lian Li kabinettet mye mer kjedelig ut. Endret 5. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
klikko Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei, jeg synes det er sinnsykt styggt faktisk (sorry )Jeg kjøpte Raidmax som er som ditt - ferdig moddet, jeg angrer!!!! Hvis du har noen hundre lapper xtra så kjøp Lian-Li! Det skal jeg kjøpe senere eller "neste" gang! word Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 For min del ser Lian Li kabinettet mye mer kjedelig ut. ?! Hørt om å modde? Lian-Li Lenke til kommentar
MuD Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 For min del ser Lian Li kabinettet mye mer kjedelig ut. ?! Hørt om å modde? Lian-Li hva med dei som ikkje har tid og penger til og modde? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 For min del ser Lian Li kabinettet mye mer kjedelig ut. ?! Hørt om å modde? Lian-Li hva med dei som ikkje har tid og penger til og modde? For å ikke snakke om egenskaper. Kanskje man helt enkelt ikke gidder heller Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 hei! Er dette kabinett noe bra? Aero X-202 Sort Syntes ikke det var noe veldig pent, men det er jo smak og behag. Og hva er det på toppen? Synes Lian-Li er mye mer stilrent, pent å se på. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 jeg liker vanligtvis litt detaljer og slikt. Lian li er ofte for kjedligt for min smak. MEN det er noe av det styggeste jeg har sett. også er det ferdigmoddet men smak og behag Lenke til kommentar
Magnus_S Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Har kabinettet selv. Synes det er ganske bra jeg. Stor plass inni og god plass for ekstra vifter. 4x80mm foran og 2x80mm bak. De "føttene" som er på bildet er valgfrie, og det på toppen er et håndtak, som kan skrues av. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 For min del ser Lian Li kabinettet mye mer kjedelig ut. Stilrent er nokk ordet du leter etter... Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kan ikke kjøpe de STYGGE aero kabsa der. De ser faen meg ikke ut i måneskinn. Skulle tro det var en diskoboks som hang i taket på et dårlig utested. Lian Li er for faen ikke kjedelig, de er stilrene. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Har du råd til et lian li så kjøp det, men prisforskjellen er jo nesten en AMD64 3000+ Og det at andre sier at Aero kabinettene er stygge trenger du ikke å bry deg om. Kan ikke kjøpe de STYGGE aero kabsa der. De ser faen meg ikke ut i måneskinn.Skulle tro det var en diskoboks som hang i taket på et dårlig utested. Lian Li er for faen ikke kjedelig, de er stilrene. Pass språk bruken. Endret 11. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Mange som aldri har hørt om Lian Li, eller vet verdien på kabinettene deres sier ofte av første inntrykket: Hva er det som er så spesielt med det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hva er det som er så spesielt med det? Spesielt og fint design! Feks HD brønnene er plassert veldig kult! Lenke til kommentar
KTV Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 det var ikke akuratt vakkert men det er sikkert greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå