Sir_cruz Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 er det vanskelig og spille N-gage spill med SX1 ? den koster jo bare 998,- med netcom Atalk så kansje den er aktuell eller så blir det 7610 har fingern på nokias 7610 Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvis du synes NGage-spill virker spennende, så kjøp deg heller en NGage da. Nye NGage QD har vel kommet i salg også nå så. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hvis du synes NGage-spill virker spennende, så kjøp deg heller en NGage da. Nye NGage QD har vel kommet i salg også nå så. Den er jo så stygg osså har den ikke radio ,sterio, mp3 eller noe bra lengere..... den gamle er bedre menne den er rar og ringe med og har andre ulemper Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 QD er finere enn den første n-gage som kom ut. Men stemmer det at QD ikke har stereo? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) QD er finere enn den første n-gage som kom ut. Men stemmer det at QD ikke har stereo? jepp det stemmer , den har heller ikke RADIO eller MP3 spiller som standar... dette er en pur spelle mobil sier de som har laget den... (en svenske :O (som svarte på alle spm. fra folket)) Endret 9. juli 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Mobol? At den ikke har radio og mp3 spiller bryr jeg meg ikke noe om. Men rart at den ikke har stereo når den forrige har det. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Mobol? At den ikke har radio og mp3 spiller bryr jeg meg ikke noe om. Men rart at den ikke har stereo når den forrige har det. det er litt rart ja... den forige er eltså den beste menne den har masse bugs den også... eller den er rar og ringe med osv (Det kaller jeg en bugg) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 At den er rar å ringe med kan ikke kalles bug akkurat Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 At den er rar å ringe med kan ikke kalles bug akkurat egentlig ikke menne de kunne funnet ut en bedre ''måte'' og plasere høytaler\microfon Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Er ikke så ille.. På noen av spillene kan du skifte knapper, og da er det ikke så vanskelig... (kan bytte knapper på THPS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå