trojan Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 kjøpte for en liten tid siden en 15" rørsub, problemet er at den for litt siden har begynt å skurre...ikke hele tiden, men av og til liksom...er subben sprengt eller eg det en forstyrrelse på et vis...viss den er sprengt, er det mulig å fikse den? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Skurring kan komme av flere ting. Dersom spolen er brent, går det an å reparere den, men det er dyrt. Det er det som er mest typisk når et element "sprenges". Er dette en rør-sub med innebygd forsterker? Hvis ikke, hvilken forsterker kjører du på den? Skurring kan også komme av feil i forsterker, evt dårlig koblinger. Signal-kabel kan også ha dårlig kontakt som gjør at det vil skurre. Dersom du har muligheten anbefaler jeg at du tester subben i en annen bil først, og dermed utelukker alle koblinger, forsterker, spiller osv. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvis spolen er brent vil elementet etter all sansynlighet ikke spille i det hele tatt. Hvis du ikke ser noen rifter i membranen er dette nok ikke en feil der heller. Forstyrrelse vil jeg se på som det mest sannsynelige, dårlige kabler, for kort avstand til andre forstyrrende elekrtiske apparater o.s.v er vanlige feilkilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå