Gå til innhold

Når krysser du grensen?

Izor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Programmene er jo vel forsåvidt lovlige, er hva du velger å laste ned med de som kan være ulovlig.

Du kan vel foreslå at noen bruker kazaa til å laste ned en helt lovlig fri film, men ikke at de bruker det til å laste ned en piratkopiert copyrightet film.

Tror jeg. :p

Lenke til kommentar
ok maka sENs det JA

BtW WINaMP PLUG IN SJEkK DENNE FOR MEr

Hehe :w00t:

For å gå litt off-topic selv, hva i kompilerings-farmen har en winamp-plugin med denne tråden å gjøre? Jeg er sikker på at Å sKrIvE SoM en f*ens tulling er imot en eller annen regel. Beklager om jeg var for hard her, men jeg har sett i alt for mange poster at folk skriver med den pokkers winamp-pluginen i gang.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil er det som gjør at kazaa er lov, er at der er det mange brukere som deler musikk og filmer fra sine egne pc'er. Det som gjorde at f.eks. napstarr måtte legges ned var at der var musikk som plataselskapene og artistene hadde rettigehetene på, lagt ut på en server på internett.

Lenke til kommentar

Vel, noen av grunnene til at selve serverne som står bak dette kan driftes lovlig, kommer av brukeravtalen de fleste samtykker til (etter å ha lest den veldig grundig) der det står f.eks. "Du som bruker er 100% ansvarlig for alt materiell som deles eller lastes ned av deg selv. Kazaa Networks kan ikke holdes ansvarlig på noen måte og har heller ingen mulighet til å overvåke trafikk mellom de enkelte brukerne".

..tror jeg ihvertfall da.

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...