Mr.SS Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei! Har tenkt å kjøpe ny telefon med Abbonoment fra tele2.no siden jeg synes de har best priser. Here goes: Siemens C65 Siemens ST55 Silver + Handsfree SonyEricsson T630 SonyEricsson Z600 Silver Samsung X600 eller Samsung X450 Blir glad vis noen hjelper meg her Vil ha en telefon som er god på meldinger, bilder , spill. Har ikke fulgt med mye på mobil i det siste, men kan dere hjelpe meg å finne ut hvem som er best av disse? takker for svar Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei! Har tenkt å kjøpe ny telefon med Abbonoment fra tele2.no siden jeg synes de har best priser. Here goes: Siemens C65 Siemens ST55 Silver + Handsfree SonyEricsson T630 SonyEricsson Z600 Silver Samsung X600 eller Samsung X450 Blir glad vis noen hjelper meg her Vil ha en telefon som er god på meldinger, bilder , spill. Har ikke fulgt med mye på mobil i det siste, men kan dere hjelpe meg å finne ut hvem som er best av disse? takker for svar Hvis du skal ha en av de mobilene med god meldingsfunksjon bør du utelukke Sony Ericsson telefonene du nevnte... (Selvom de har en god meldingsfunksjon (t9 ordliste etc.) så er de veldig dårlige/trege å skrive med)). De andre mobilene kjenner jeg ikke til.. Men du får sikkert noen erfaringer av andre her på forumet... Lykke til =) Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Samsung har etter min mening alltid hatt en rotete måte å navigere på under skriving av tekstmeldinger. Prøv å skriv en melding på en lik modell før du kjøper. Siemens C65 har et CIF-kamera med 352x288 pikslers oppløsning. Kameraet er med andre ord ikke bra, men telefonen er billig. Siemens ST55 har ikke Java, merkelig nok. Hvis du trenger å installere spill og programmer i tillegg, styr unna. SonyEricsson T630 er riktignok trege på tekstmeldinger. Problemet er bare at det går litt tregt før det vises på skjermen, alle bokstavene kommer altså. Var verre med eldre telefoner der telefonen ikke reagerte på tastingen halvparten av gangene. Z600 er jo så og si samme telefonen. Jeg tror Siemens ST55 eller ST60 kunne vært noe for deg. Videre tror jeg tekstmeldings-tregheten i SE sine telefoner nevnt ovenfor ikke blir så stort problem, med mindre du skriver fort og er kresen på at bokstavene skal være der idet du trykker. T610 er for tiden billig. T630 er en oppdatering. Blant annet har telefonen bedre taster, skarpere skjerm, forbedret talekvalitet, raskere respons og høyere Java-ytelse. Du har ikke vurdert Nokia i det hele tatt? Hva med 6230? Her har du også litt lagringsplass for bilder også . Ta en titt på denne produsenten også. Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg anbefaler heller C65 enn ST55/ST60. Da får du en mobil med infrarød, skikkelig java, mye minne (11MB) og MYE bedre batteri, hele 410 timer standby... Eneste som er bedre på ST55 er displayet. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 ST55/60 har jo altfor små taster, hadde jeg utelukket med en gang! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 C65 er nok som molna sier det beste valget. Den er billig og god rett og slett. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Hva med samsung modellene? Har inntrykk av at de også er bra, ihvertfall x600.. Endret 5. juli 2004 av Mr.SS Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Ikke noe særlig spør du meg, ser fancy ut, men... Dessuten har de utvendige antenner, litt idiotisk og plagsomt. Endret 5. juli 2004 av Remerser Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Skjermen på X600 er litt liten slik som jeg har forstått det .. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 hei Sigssoft! Kanskje vi skulle sette lille Jørgen (J.S. eg. tele-harry) på saken. hoho. Lykke til Lenke til kommentar
jorg Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 siemens c65 baklokket sklir jo rett av..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå