Gå til innhold

E710 elle SE K700?

Anbefalte innlegg

jaja, jeg vil enten ha Samsungen eller Sony Ericssonen, er ikke helt sikker på hvilken. Det som betyr mest er bl.a. kamera, kan ikke akkyrat si at de bildene jeg har sett tatt med K700 er noe spesielt fine. Mens de tatt med Samsungen blir ganske fine syns jeg.

Noen med synspunkter? La det være med de der''kjøp SE for de er best'' skriv i så fall hvorfor;)

Takker for alle synspunkter:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja, jeg vil enten ha Samsungen eller Sony Ericssonen, er ikke helt sikker på hvilken. Det som betyr mest er bl.a. kamera, kan ikke akkyrat si at de bildene jeg har sett tatt med K700 er noe spesielt fine. Mens de tatt med Samsungen blir ganske fine syns jeg.

Noen med synspunkter? La det være med de der''kjøp SE for de er best'' skriv i så fall hvorfor;)

Takker for alle synspunkter:D

JEG liker SE best fordi de har Stor å fin skjerm, Enkel å bruke. Å mye mer

Synes bildene jeg tar med min K700 er helt Ok jeg... Ikke det beste men LANGT i fra det værste :)

Lenke til kommentar

er det et så vanskelig valg da? begge to har VGA kamera, så de er så å si like gode. men du får mye mye mye mer om du kjøper k700i. e710 har jo ikke noe spes. ikke har den radio, mulighet for mp3, like god skjerm, BT, osv. for ikke snakk om minnet som er på 41mb. ville valgt k700i uten å tenke engang.

MEN om kamera er så viktig som du sier, så hvorfor ikke heller bruke pengene på en mobil med megapiksel kamera. n7610 har jo 1mpx, men den er veldig dyr. i august så kommer jo siemens ut med s65, som da har 1,3 mpx. hvis kamera er så viktig, så ville jeg ha ventet til den.

Lenke til kommentar
er det et så vanskelig valg da? begge to har VGA kamera, så de er så å si like gode. men du får mye mye mye mer om du kjøper k700i. e710 har jo ikke noe spes. ikke har den radio, mulighet for mp3, like god skjerm, BT, osv. for ikke snakk om minnet som er på 41mb. ville valgt k700i uten å tenke engang.

MEN om kamera er så viktig som du sier, så hvorfor ikke heller bruke pengene på en mobil med megapiksel kamera. n7610 har jo 1mpx, men den er veldig dyr. i august så kommer jo siemens ut med s65, som da har 1,3 mpx. hvis kamera er så viktig, så ville jeg ha ventet til den.

august er vell drøyt, hørt den skal komme i juli, men ikke sikkert!

Lenke til kommentar

Det er nesten ikke noe å vurdere.

K700i er klart førstevalget foran e710.

Den knuser e710 på specs, men kanskje viktigst av alt er den mye enklere i bruk...

-

Når det gjelder kamerakvalitet er det viktig å nevne at de ligger langt bak vanlig digital kameraer. Begge har "kun" 0,3 Megapixler kameraer.... ;)

-

Kort og greit: Kjøp K700i.

Lenke til kommentar

har sett på siemens'en, men vil ha en av de 2. er ganske bestemt på det.

Det er en ting som plager meg veldig med den mobben jeg har nå, den skriver treige sms, det er j***ig irriterende, den kan bare ha korte sms og minnet for sms fylles opp for raskt, hvordan er dette på K700, siden E710 har fått null stemmer?

Den jeg har nå er SE T610

Lenke til kommentar
har sett på siemens'en, men vil ha en av de 2. er ganske bestemt på det.

Det er en ting som plager meg veldig med den mobben jeg har nå, den skriver treige sms, det er j***ig irriterende, den kan bare ha korte sms og minnet for sms fylles opp for raskt, hvordan er dette på K700, siden E710 har fått null stemmer?

Den jeg har nå er SE T610

etter det jeg har fått med så er t610 like treig som k700! og det burde SE har gjort noe med!

edit: riktig Alderon, hadde itt hastverk....

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
etter det jeg har fått med så er k700 like treig som k700! og det burde SE har gjort noe med!

Jaha :roll:

T610 du mener vel... Hadde den før og den var treg på SMS, men K700 har mye bedre responstid når man skriver meldinger! Den har jo tross alt litt mere minne ;)

Endret av Alderon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...