Roalkvam Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg ønsker meg en ny mobil med sån ca. disse spesifikasjonene: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ? -WAP: ikke viktig -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient: ikke viktig -Spill:ja Form: -Klapp eller vanlig -Vekt: setter pris på en lett telefon -Antenne: helst intergrert antenne Skjerm: -Farge -Over 65000 farger, helst -Størrelse på skjerm: -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 500 og 800 kroner til rådighet. Men jeg ønsker å kjøpe en mobil med Abonnemang, og kan gjerne binde meg for en god stund. Ønsker helst telenor djuice, men er åpen for andre forslag. Diverse: -Merke: -Kamera: hadde vert kjekt -Videokamera: kjekt å ha ( men passer vel ikke i min prisklasse) -Symbian: ? -Triband: ? -Infrarød port: ja -Bluetooth: Helst -Minne: -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: nei -Radio: ikke viktig -Wlan: ? -3g(UMTS): ? -Batterilevetid: Viktig - Bruker mobilen mest til å skrive meldinger på og ringe med. Håper noen av dere kan hjelpe meg å finne en passende mobil for meg. Eller komme med anbefalinger, og/eller råd. Setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
poower7610 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm.. lite penger du hadde til rådighet i forhold til funksjonene du var ute etter... Eneste mobilen jeg fant var Nokia 3200. Den er forholdsvis liten, lett og skrive meldinger, har IR port og kamera. Skjermen er 128*128 pixler og kun 4096 farger Men den har MMS, kalender og det andre du var ute etter. Denne mobilen får du for 1 kr med abb. Men jeg er ikke helt sikker på om det gjelder Telenor djuice. Men du kan jo høre med din nærmeste mobil-foretning. eller du kan prøve SIBA.NO <-- der har de billige mobiler med abb. Der får du nokia 3200 for 1 kr med "Tele2 pluss", eller 890 kroner for Nokia 3200 med "Tele2 mobil 45" (da det sistnevnte er et billigere abb. med dyrere teleskritt etc.) Lykke til videre Lenke til kommentar
Roalkvam Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Ja, budsjette er rimelig stramt. Men jeg kan betale opp til 1000 kr, snakket litt med mine foreldre. Men om dere vil anbefale en mobil som ikke har akkurat de spsifikasjonene jeg har satt opp, så er det bare å komme med de. Så alle forslag til gode mobiler mellom 500-1000kr, med abonnemang. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) La meg anbefale Siemens CX65. Den er billig og gir masse for penga. Jeg fant den ikke med djuice abbonement, men fant den til 648 kr med Netcom ActiveTalk og 1144 med YoungTalk. Med sistnevnte abbonement får du ringetid for hele månedsbeløpet, 200 kr. Disse prisene fant jeg på telebutikken.no. Men du finner den sikkert med djuice også. Det er ihvertfall en billig, men bra mobil. edit: Evt. kan du betale noen lapper mer og få M65. Omtrent samme mobil, bare den tåler masse. Endret 5. juli 2004 av arehei Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 La meg anbefale Siemens CX65. Den er billig og gir masse for penga. Jeg fant den ikke med djuice abbonement, men fant den til 648 kr med Netcom ActiveTalk og 1144 med YoungTalk. Med sistnevnte abbonement får du ringetid for hele månedsbeløpet, 200 kr. Disse prisene fant jeg på telebutikken.no. Men du finner den sikkert med djuice også. Det er ihvertfall en billig, men bra mobil. .. God mobil denne ja.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 La meg anbefale Siemens CX65. Den er billig og gir masse for penga. Jeg fant den ikke med djuice abbonement, men fant den til 648 kr med Netcom ActiveTalk og 1144 med YoungTalk. Med sistnevnte abbonement får du ringetid for hele månedsbeløpet, 200 kr. Disse prisene fant jeg på telebutikken.no. Men du finner den sikkert med djuice også. Det er ihvertfall en billig, men bra mobil. .. God mobil denne ja.. Fikk min CX65 idag, og er sålangt imponert, men det jeg ikke takler er at jeg ikke får den opp og kjøpre med NetCom GPRS av en eller annen grunn... :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå