FJERNET111 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Her kan alle som har vært på Roskilde skrive om hvordan de hadde det på festivalen. Hadde det selv kjempegøy og anbefaler folk å dra dit til neste år hvis de har sjangsen. Kommer nok og skriver mer i morgen, men nå skal jeg sove siden jeg nettopp kom hjem og skal opp om 6 timer! Liste over band jeg så (kronologisk): Mnemic Hatebreed Korn Meshuggah Slipknot The Hives Basement Jaxx Saybia Soilwork Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Så ikke så veldig fristende ut å være der pga alt regnet og den påfølgende gjørma men! Var det like ille som media skulle ha det til? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Så ikke så veldig fristende ut å være der pga alt regnet og den påfølgende gjørma men! Var det like ille som media skulle ha det til? Nei, var ikke like ille som media skulle ha det til. Selvfølgelig, gjørmen var ille, men jeg hadde det kjempegøy hele festivalen. Det var heller ikke sånn at det regnet hele tiden heller, det var en del sol, men ikke nok til at gjørmen fikk størknet. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Skulle ikke Turboneger og Coldplay også komme? SlipKnot kommer til Quarten også, så jeg tror det blir der i stedet. EDIT: Skriveleif Endret 6. juli 2004 av TJ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Phew! Da var 9 dager på Roskilde festival unnagjort Det var utvilsomt en god del mer slitsomt en vanlig pga. all gjørma. Lå flat i 14 timer etter hjemkomst! Men jeg må si det er noe av det mest psycho-været jeg har vært borti på lenge. Det var jo steike meg full storm det ene minuttet og strålende sol det andre minuttet! Helt vanvittig! Men har man en bra camp og skikkelig utstyr er det ikke noe problem. Jeg ble personlig aldri våt, men klarte å dra på meg en lei solbrenthet. Hadde det som alltid kjempegøy og traff venner og kjente. Årets konserthøydepunkt var "Slipknot". Utrolig bra liveopptreden. Hadde ikke noe forhold til denne gjengen fra før men ble stående med bakoversveis etter endt konsert! Hører svært lite på denne typen musikk til vanlig derfor var det ekstra morsomt å få servert en slik engasjerende og solid konsert. Har mer sansen for "Korn" musikalsk sett, men Korn's konsert fremstod mer eller mindre som et pliktløp fra deres side som ikke virket spesielt engasjerende. Ellers må jeg si at "The Hives" skuffet endel med sin "skramlerock" og tildels grøtete lydbilde. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Årets konserthøydepunkt var "Slipknot". Utrolig bra liveopptreden. Hadde ikke noe forhold til denne gjengen fra før men ble stående med bakoversveis etter endt konsert! Hører svært lite på denne typen musikk til vanlig derfor var det ekstra morsomt å få servert en slik engasjerende og solid konsert. Har mer sansen for "Korn" musikalsk sett, men Korn's konsert fremstod mer eller mindre som et pliktløp fra deres side som ikke virket spesielt engasjerende. Ellers må jeg si at "The Hives" skuffet endel med sin "skramlerock" og tildels grøtete lydbilde. Ah! Så enig så enig! Var på de 3 konsertene jeg og, og er faktisk helt enig. Hadde ikke noe forhold til Slipknot, men den konserten var helt syk! If you're the five five five, then I'm the six six six / What's it like to be a heretic? Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Dropkick Murphys Korn Pixies NERD I am Kloot Swan Lee Morbid Angel Iggy & the Stooges Kings of Leon Bergman Rock Cloroform Micheal Franti & Spearhead Ben Harper and the innocent criminals Santana Fikk ikke sett Slipknot eller Hives pga. Kong Alkohol Gjørma var helt ok etter at jeg fant en bukse og genser for 150kr som jeg brukte under hele festivalen og kastet etterpå. Må også si at det var bedre stemning på konsertene med sol og varme (utenom Morbid Angel hvor det passet bra med mørke skyer i bakgrunnen ) Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg synes Hives konserten var helt sjef jeg, og tror det nye albumet blir kjempebra! "The Hives" skuffet endel med sin "skramlerock" og tildels grøtete lydbilde. Det er The Hives, og jeg foretrekker det langt fremfor brøling om hvordan mennesker er dritt (Men det er jo en interessant tanke, for hvis det er sant kan mennesker reprodusere kun ved et besøk på WC..) Den beste konserten var helt klart Dropkick Murphey's, der var det skikkelig stemning. Jeg klarte også å holde meg tørr gjennom hele festivalen, men ble gjørmete når vi handlet øl. :-/ Roskilde hadde desverre færre bra band i år, og også værre vær, så jeg må nok si at 2003 var bedre. Allikevel var det kjempe moro, og jeg drar sikkert igjen neste år btw, campen ved siden av oss hadde vært hvert år siden 80, dvs 24 år i strekk (Norsken suger, jeg vet det.. Skolefri, lite skriving og ei uke i Danmark har mishandlet den :-/ ) Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Noen som fikk med seg Raised Fist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå