Isdas Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Er det noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i Borland 5.02 editor? Jeg vet at 5.5 og 5.0 versionene har kommet, men jeg foretrekker 5.02 (av personlige grunner, gidder jeg ikke å skrive dem ned nå). Så hvis det er noen som hvet hvor jeg kan få tak i Borland 5.02 så skriv det ned her...... MVH Isdas Lenke til kommentar
søppel Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) Hvorfor opprette en ny tråd? På downloadsiden til det du spør om står det noen linker under "Previous Versions", nå har ikke jeg sjekket så nøye (måtte registrere seg og greier, så gadd ikke) - men tror du finner noe der. Eventuellt sjekk ftp'en: ftp://ftp.borland.com/pub/ Endret 5. juli 2004 av søppel Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Det er den versonen jeg har det gitt. Jeg kjøpten på nettet, jeg søkte litt og så fant jeg den. Men hvorfor skal du ha den? Skal du begynne på boka C++ og objektorientert programmering 2. utgave? Jeg tror det er den dialekten boka tar for seg... Edit: Som sagt så bare søkte jeg litt, jeg har ikke peil på hvilken nettside jeg var inne på, men den var ihvertfall norsk. Endret 10. juli 2004 av zirener Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg skal ha den editoren fordi det er den boka jeg leser bruker. Så viss du kan si meg hvor du fant den, så er jeg "evig taknemmelig". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå