jepp300 Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hei Jeg 2 Pc som jeg lurte på om hvor mye jeg kan klokke disse pc'n er Ok Her er den første og tja størte pc'n Hovedkorte er Msi KT6V Prossesord er Amd Ca 1,6 Hd 20 G Skjermkort er Matrox 32 Jepp og type Gamelt 512 DDR Ram Neste Pc er Hovedkort Msi KT3 Ultra Prosseord alton 800 Hd 6 G Skjermkort 16 Mb Asus Tnt Med 256 DDR Ram Så er det noe håp i klokking?? er ikke så my å skryte av Er siker mye skrive feil her beklager Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 bokmål eller nynorsk er godtatt her på forumet, dette var ingen av delene.. on topic: hvor mye du kan klokke disse pcene må du nesten prøve deg fram til. regner med du ikke kommer så alt for langt siden dette er et gammelt system.. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm ja er vel ikke go i norsk jeg har lese og skrivevansker Så beklager det da Så var det om den saken Men hvor my kan ja klokke dem da??? Og ja jeg kan ingen ting om klokking på data Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Les nybegynnerguidene her på ok.no. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Nr 4 Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå