Gå til innhold

hva synes dere om bibliotekarer

Anbefalte innlegg

Ja hva synes dere egentlig om bibliotekarer, hva slags forhold har dere til dem, er de greie trege kule osv. Er dem bedre enn dere til å finne ut saker og ting på internett. Finner de alltid bøkene dere skal ha :) Har dere mest erfaring med unge eller eldre bibliotekarer, er det noen forskjell på dem. Tror dere det finnes sexy kvinnelige bibliotekarer som ser ertent over brillene på dere. hehe. Jeg for min del synes bibliotekarene utfører en viktig jobb i samfunnet, selv om ikke alle kommuner setter pris på den, med stadig trangere budsjetter osv. Dette var bare noen strøtanker om bibliotekarer, hva mener dere :)

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har truffet noen rimelig arrogant, gamle bibliotekarer opp gjennom, ja. Men jeg synes mer de er veldig greie mennesker. Hjelpsomme i hvert fall. Mange god erfaringer med dem.

Jeg har aldri sett en søt bibliotekar.

Jeg har derimot sett ei søt jente på biblioteket. Hun leide filmer. :!:

Er det bare meg som jakter damer på bibliotek? :whistle:

Lenke til kommentar

Min mor er biblioteksjef, så jeg har snakket med en del bibliotekarer. De aller fleste er kjempehyggelige mennesker som mer enn noe annet vil hjelpe deg. Min favoritt av de jeg har snakket med er den eneste mannlige bibliotekaren på biblioteket. Han er en middelaldrende mann med sinnsykt lys og "artig" stemme. Artig fyr. :)

Til poenget: De to siste gangene jeg har vært innom har jeg sett en utrolig søt ung bibliotekar av type het. Må spurre om hun er vikar eller noe, hun er som sagt ekstremt fin! :cool:

Lenke til kommentar

Eh... :!:

Til poenget: De to siste gangene jeg har vært innom har jeg sett en utrolig søt ung bibliotekar av type het. Må spurre om hun er vikar eller noe, hun er som sagt ekstremt fin!

Hihi, sikker på at ikke det første du sa var poenget? Skal vi skifte navn på tråden til "Bibliotekbabes", eller skal vi lage en ny? Hadde sikkert vært spennende å la forumbrukere knipse bilder av bibliotekgjengere og sånn. "Ukens bibliotekar", "dagens bibliotekrumpe", osv.

Hvorfor har de søte jentene alltid andre interesser enn bøker? Var ikke så mye å se på på biblioteket i dag, akkurat...

Denne tråden ble dum.

Lenke til kommentar
Ganske, GANSKE tåpelig å uttale seg om "bibliotekarer", egentlig. Hva synes DU om veiarbeidere, barn, 16-åringer, butikkansatte og fagottspillere?

Det er ikke verdens mest intelligente ting å bedrive, kanskje. Men basert på egne erfaringer med bibliotekarer går det jo alltids an å generalisere litt for moroskyld. Basert på egne erfaringer kan jeg si at jeg synes tyskere ofte virker litt mer arrogante enn andre folk. Det betyr ikke at alle tyskere er arrogante, men at noen milliarder naturlige faktorer har gjort at tyskere som folk kanskje er hakket mer arrogante enn f.eks. mongolere.

Jeg tviler på trådstarter mente det veldig seriøst. Jeg gjorde i hvert fall ikke det.

Du skal tilbringe en uke i et skap med en person. Den ene er en sosialarbeider. Den andre er en skipskaptein. Mer vet du ikke. Hvilken velger du? Du trenger ikke svare, men sånn personlig tror jeg ikke at jeg har noe problem med det. Det fordi jeg merkelig nok tror sosialarbeidere er lettere å omgås med enn kapteiner. Tror ikke det er noe galt i å tro det heller.

Lenke til kommentar

Faren til en venne av meg er bibliotekar. Koslig kar han, kanskje litt stille, men hva kan man forvente av en kar som tusler rundt på et biblotek hvor det skal være så stille som mulig..?:p

Ingen fine damer på biblotket her i komunene i alle fall :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har aldri sett en søt bibliotekar.

Jeg har derimot sett ei søt jente på biblioteket. Hun leide filmer. :!:

Er det bare meg som jakter damer på bibliotek? :whistle:

Har en drøss bibliotekarer i vennegjengen. Mange kvinner, alle vakre.

Og samtlige med godt utviklet personlighet ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...