TCi Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Noen har klart å få tak i noen konseptbilder av den kommende Doom filmen som henter inspirasjonen til det kommende Doom 3 spillet. Kilde: http://doom3.planet-multiplayer.de/news.php (Kan ikke linke direkte til posten, du finner de sikkert) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Joa, kan hende jeg må få med meg denne filmen. Når er det planlagt å starte filming og alt det der? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Vanskelig å si. Tror de som orgianlt skulle filme mistet kontrakten fordi de ikke hadde startet filmingen i tide. Så rettighetene gikk til et annet firma. Rett meg om jeg tar feil her.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 De som orginalt hadde rettigheten (universal?) brukte så lang tid på ingenting at rettigheten gikk tilbake til id software, vet ikke hvem id har solgt rettighetene til nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Eh, litt psycho bilder? PS: blir denne filmen japansk laget? Enda et PS: jeg er ikke så god i tysk at jeg forstår det som står i linken, men fete bilder er det nå! Endret 5. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Filmen blir laget av et amerikans selskap... Du kan da kjøre siden gjennom Google translator eller Altavista sin oversetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå