Scalpel Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 På en av pc'ene til min aldrende far har Internet Explorer bestemt seg for å fjerne en del av formateringen fra en del websider. For meg ser det ut som om IE har sluttet å tolke CSS filene som hører til websidene som blir besøkt. Noen som vet hvor man kan få IE til å lese CSS igjen? Har tatt en kikk under Alternativer for Internett, men kunne ikke se noe spesielt der. Her kan der se ett eksempel på hvordan deler av vg.no ser ut. Sjekk menyen. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Prøvd Tools->internet Options->Advanced->Restore Defaults??? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2004 Tror faktisk jeg testet det for en stund siden. Jeg har egentlig en følelse av at problemet ligger en del dypere enn som så. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Firefox anyone? =D Hvilken IE-versjon er det? 6'ern? Lenke til kommentar
Scalpel Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2004 Ja, det er IE 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå