Gå til innhold

Sony skjerm, g-420 19"

Thomas99101

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å bestille denne fra itbutikken..ca 5500 kr...6700 kr på komplett, så det blir itbutikken, men dette har vel ikke noe å si ?? får vel samme varen uansett ?

Er det noen som har erfaringer med denne skjermen, er den for gammel eller ?? Dette er vel toppmodellen til sony i 19" klassen...

Merker man noe til disse to stripene?? Det er det som gjør meg betenkt...

Noen som greier å overbevise meg fra å kjøpe en 19 " samsung fra itbutikken istedenfor ? koster vel noe med 3000....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en sony g520, (21") og sa vidt jeg forstar er skjermen du tenker pa lille broren til min. De to stripene kan ikke sees pa mork bakgrunn, og er heller ikke noe a bekymre seg over pa lys bakgrunn.

Jeg er stor fornoyd med skjermen, og er glad jeg valgte denne fremfor andre skjermer.

Lenke til kommentar

har selv en Sony Trinitron Multisacn 17sf

denne er ca 6 år gammel nå, men fortsatt en VELDIG god skjerm. jeg plages ikke av de to stripene.

Sony skjermene er holder i mange år.

Det eneste jeg kan si om skjermen min er at jeg kunne tenkt meg at den var større :smile: 19" eller 21" hadde vært fint

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Har en Nokia 19" med FD Trinitron rør, merker aldri noe til de to streken (bare på helt hvit bakgrun, men de plager ikke meg).

Jeg skal aldri mer ha buet skjerm, fra nå er det bare skjermer med Sony sine FD Trinitron rør som duger. Kan vel si jeg er frelst fra blurete tekst for alltid.

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 18:44, Telcontar skrev:

Har en Nokia 19" med FD Trinitron rør, merker aldri noe til de to streken (bare på helt hvit bakgrun, men de plager ikke meg).

Jeg skal aldri mer ha buet skjerm, fra nå er det bare skjermer med Sony sine FD Trinitron rør som duger. Kan vel si jeg er frelst fra blurete tekst for alltid.

Telcontar

Tror noen burde sjekke noen datoer her.... hehehe

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-21 16:53, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2002-02-04 17:03, SirHartge skrev:

forskjell på g400 og g420 er at g420 er en shortneck.. den har derfor dårligere refresh.. var vertfall det jeg kom frem til da jeg skulle velge..

hakke bruk for shortneck, derfor kjøpte jeg g400..

ARGH... da ble det gjort for dårlig research da jeg kjøpte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...